همه ما  دوست داریم کودکانی با اعتماد به نفس بالا و در عین حال علاقه مند به کتاب و مطالعه تربیت کنیم. اما راه حل آن چیست؟ چه کسی می تواند به جای کارتون های پر سر و صدا و بازی های رنگارنگ روی گوشی و تبلت، بچه ها را به گوش دادن قصه، لالایی و کتاب داستان تشویق کند؟

 از آنجا که این روزها تکنولوژی برای هر مشکلی راه حلی ارائه می دهد، این بار هم به کمک کتاب داستان ها آمده است و با اختصاصی کردن آن ها، خود کودک را به قهرمان داستان تبدیل می کند تا قصه ها و کتاب ها را دوباره به جذاب ترین و خیال انگیزترین سرگرمی کودک تبدیل می کند.

0

خوشبختانه امکان داشتن این کتاب ها در کشور ما هم توسط مجموعه فرهنگی «داستان من» فراهم شده است و این روزها هر خانواده می تواند کتاب با اسم و عکس کودک خودش را سفارش دهد.

شما به راحتی و به صورت آنلاین می توانید کتاب داستان های مورد علاقه تان را که در مورد اسم کودکتان، ماجرای تولد شگفت انگیزش و حتی آرزوهای زیبایش برای سفر به ماه و ستاره ها است را انتخاب کنید. سپس اطلاعات و عکس فرزندتان را وارد کنید و کتاب اختصاصی کودکتان را به صورت آنلاین بخوانید و در صورت تمایل نسخه چاپی این کتاب ها را با اسم و عکس فرزندتان سفارش دهید. این کتاب ها به همه جای دنیا ارسال می شوند و در ایران در کمتر از یک هفته به دست شما می رسند.

1

لازم به ذکر است، طبق مطالعات و تحقیقات بین المللی، کتاب اختصاصی منجر به افزایش اعتماد به نفس کودک، علاقه مندی او به مطالعه و یادگیری کلمات بیشتر می شوند.

برای سفارش کتاب اختصاصی کودک ارزشمندتان به سایت داستان من بروید.