به گزارش پارس ، " حمیدرضا هدایتی" بازیگر نقش" جلیل زمان" در سریال" مادرانه" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در این اثر بیان کرد: قبلا با" سعید نعمت الله" تجربه همکاری داشتم و با توجه به همکاریمان در سال های گذشته و علاقمندی به شخصیت" جلیل زمان" این نقش را پذیرفتم.
وی ادامه داد: در سر ضبط صحنه ها" نعمت الله" حضور داشت و برای خوب اجرا شدن نقش به بازیگران کمک می کرد.

" هدایتی" در خصوص همکاری خود با کارگردان" مادرانه" افزود: اولین تجربه همکاریم با" جواد افشار" کارگردان این مجموعه بود از اینکه در سریال" مادرانه" ایفای نقش کردم بسیار خوشحال و خرسندم و این همکاری تجربه خوبی در کارنامه هنری ام خواهد بود.

بازیگر نقش" جلیل زمان" اظهار داشت: به دلیل تصمیم مسئولان در جهت پخش مجموعه" مادرانه" در ماه رمضان این سریال ۵۰ قسمتی به ۳۰ قسمت تغییر کرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه حدود ۲۰ قسمت از کار کم شده قطعا داستان" مادرانه" با حذفیاتی روبرو شده و این موضوع به کار لطمه می زند. البته" جواد افشار" کارگردان این اثر به خوبی توانست از عهده کار برآید.

" هدایتی" تصریح کرد: تجربه کار در ماه رمضان حس و حال خاصی دارد البته سال های قبل تجربه ایفای نقش در سریالی را داشتم خوشحالم از اینکه دوباره در ماه رمضان کار می کنم.

وی در خصوص فیلمنامه" مادرانه" افزود: فیلمنامه از شخصت پردازی خیلی خوبی برخوردار بود و داستان مربوط به خانواده های امروزی است و به روابط درست بین افراد برمی گردد.

" هدایتی" ادامه داد: در زندگی افراد پول حلال درآوردن مهم است و اینکه باید رابطه ات با همسر و فرزندت درست و حساب شده باشد و اگر در این مورد اتشتباه کنی به خودت ضربه می خورد.

وی در ادامه گفت: " جلیل زمان" به عنوان الگو است او با روابط درست و منطقی و درآوردن پول حلال توانسته زندگی خوبی را برای خود و خانواده اش فراهم کند اما اردلانم به خاطر اشتباهاتی که در زندگی داشته و در نیاوردن پول حلال تاوان بزرگی داده و تاوان اشتباه او را بچه هایش می دهند.

" هدایتی" در خصوص بازخورد مردم خاطرنشان کرد: مخاطبان استقبال خوبی از مجموعه داشتند و این باعث خوشحالی است که کار دیده شده و طرفداران خود را پیدا کرده" مادرانه" موفق ترین مجموعه در ماه رمضان سال های اخیر خواهد بود.