به گزارش پ ارس به نقل از مهر، سید رضا موسوی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در ویژه برنامه بر آستان جانان فرهنگسرای ولاء فردا شب همزمان با پنجمین شب از ماه مبارک رمضان از خانواده شهید امید عباسی آتش نشان شهید با حضور مردم و هنرمندانی همچون امیر غفار منش و حمید فولادی تجلیل می شود.

وی تصریح کرد: برنامه بر آستان جانان در شب پنجم ماه مبارک رمضان با حضور کارشناس مذهبی حجت الاسلام عفتی رئیس سازمان تفحص شهدا و قائم مقام رئیس کل عقیدتی سیاسی ارتش، خانواده شهید آتش نشان امید عباسی، امیر غفارمنش هنر پیشه و حمید فولادی خواننده برگزار می شود.

رئیس فرهنگسرای ولاء ادامه داد: همچنین در این برنامه از هنرمند امیر غفار منش تجلیل می شود و حمید فولادی خواننده به صورت زنده هنرنمایی خواهد کرد و حجت الاسلام عفتی نیز در خصوص مهربانی برای مردم سخنرانی می کند.

وی عنوان کرد: پنجمین شب از برنامه بر آستان جانان به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد که در این برنامه ابوالفضل آقاخانی و امیر حسین جعفر پور مجری و ایزد پناهی قاری ممتاز کشور برنامه را آغاز خواهند کرد.

موسوی اضافه کرد: در ادامه این برنامه گروه کر سالمندان برنامه هایی را اجرا خواهند کرد و در پایان همانند شبهای گذشته دعاها در گوی شیشه ای قرار می گیرد و به قید قرعه سه دعا خوانده می شود