به گزارش پارس به نقل از فارس، آرش رحمتی امروز اظهار داشت: این حادثه در بامداد امروز رخ داد که متاسفانه بر اثر آن دو نفر از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: این حادثه در یکی از راه های محدوده هشتگرد و زمانی رخ داد که اتوبوس با یک دستگاه تریلر برخورد و از جاده منحرف شد و پس از آن با واژگون شدن، خسارات زیادی بر جای گذاشت.

معاون مرکز کنترل حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز افزود: پس از تماس با این مرکز تعداد پنج آمبولانس به محل اعزام و تمام مجروحان حادثه که اکثر آنها از سرنشینان اتوبوس بودند به مراکز درمانی در شهرستان کرج و هشتگرد منتقل شدند.

به گفته رحمتی، هم اکنون حال مصدومان رو به بهبود است، اما دو نفر از حادثه دیدگان در دم جان سپردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: متاسفانه در هفته گذشته ما حوادث رانندگی دلخراشی در استان داشتیم که از جمله آنها می توان به واژگونی یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در جاده چالوس اشاره کرد که بر اثر این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروی فوق به شدت مجروح شدند.

معاون مرکز کنترل حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز افزود: ماموران این مرکز آمادگی کامل برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی دارند، اما امیدواریم از این دست حوادث دلخراش کمتر در استان البرز شاهد باشیم.