به گزارش پارس نیوز، 

محسن ولیئی با بیان اینکه رویکرد این نهاد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی است، گفت: حامیان طرح اکرام و محسنین در سال 96 بیش از 60 میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

وی به تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، اشاره کرد و ادامه داد: 19هزار و 353 نفر از ایتام و فرزندان محسنین از خدمات کمیته امداد استان استفاده می‌کنند که ازاین تعداد 12 هزار و 656 نفر فرزند محسنین و شش هزار و 697 فرزند یتیم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه حامیان ایتام به هر ماه به طور میانگین بیش از 60 هزار تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، گفت: حامیان فرزندان محسنین نیز ماهیانه به طور میانگین 50 هزار تومان به حساب آنها واریز می‌کنند.

ولیئی، حامیان ایتام را 35 هزار و 450 نفر اعلام کرد و ادامه داد: 38 هزار و 805 حامی نیز از فرزندان محسنین حمایت می‌کنند که 746 نفر از آنها به صورت مشترک حامی ایتام وفرزندان محسنین هستند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های حامیان طرح اکرام ومحسنین در سال 96 نسبت به سال پیش از آن 18 درصد رشد داشته است، بیان کرد: 916 نفر از فرزندان محسنین از خانوارهای تازه تحت حمایت قرار گرفته یا فرزندان بالای 18 سال که دانشجو و نیازمند کمک هستند، حامی ندارند.

ولیئی ضمن قدردانی از حامیان استان تهران ، ابراز امیدواری کرد: خیران و نیکوکاران دست نوازش خود را از فرزندان محسنین بدون حامی دریغ نکنند و با کمک‌های خود زمینه پیشرفت و تحصیل آنها را فراهم کنند.