به گزارش پارس ، لیدا عرفانیان، سردبیر برنامه رادیویی « پاتوق شبانه» در گفت وگو با ایسنا، با تایید خبر بالا، گفت: طرح های بسیاری برای تغییر و تحول در کنداکتور رادیو جوان ارائه شده است که این تغییر و تحول طی ماه های آینده رخ خواهد داد.

او ادامه داد: ما نیز آماده هستیم تا « پاتوق شبانه» را بلرزانیم و تغییراتی در آن ایجاد کنیم.

این سردبیر با اشاره به دو سالگی برنامه « پاتوق شبانه» در رادیو جوان گفت: هر بار که می گذرد پاتوق نسبت به آن پاتوقی که ابتدا می شنیدیم نوتر می شود؛ برنامه در حال حاضر شخصیت محورتر و سخت تر شده و کار سخت تر، قشنگ تر نیز هست.

عرفانیان از « پاتوق شبانه» به عنوان یکی از برنامه های شاخص رادیو جوان یاد کرد و افزود: حضور مخاطبان در این برنامه پررنگ تر از گذشته است، مخاطبان در بخش تعاملی برای این برنامه آیتم های جدید می سازند و در برنامه شرکت می کنند.

این برنامه ساز رادیو ادامه داد: حضور شنونده ها در استودیو رادیو جوان این برنامه را نوتر و پررونق تر کرده است. ضمن اینکه هر هفته در « پاتوق شبانه» محور خاصی مدنظرمان است.

به گزارش ایسنا، « پاتوق شبانه» عنوان برنامه تفریحی سرگرمی و کاری از گروه ورزشی و تفریحات رادیو جوان است که سعید خرسنده و منصور اسکندری از جمله مجریان این برنامه شبانگاهی هستند.

« پاتوق شبانه» هر شب از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن رادیو جوان می رود.