سرهنگ «جعفر رحمتی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر این‌که شخصی به هویت معلوم متولد 1367 به‌علت مصدومیت بر اثر ضربات شیء تیز به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شده و به‌علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اطلاع پلیس از موضوع، تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد در این درگیری جوانی به هویت معلوم 29 ساله توسط فردی 32 ساله به هویت معلوم مجروح می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مصدوم به بیمارستان منتقل که به‌علت شدت جراحات وارده و خونریزی در بیمارستان فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان این‌که در بررسی جسد، آثار جراحت توسط شیء تیز و برنده شبیه چاقو در ناحیه پس سر، قفسه سینه و کتف دست مقتول مشهود بود، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، جسد متوفی جهت انجام معاینات لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهم شناسایی، دستگیر و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل و مقتول دوست چند ساله بوده که بر اثر مشاجره لفظی با هم درگیر شده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: متهم جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل که در بازجویی‌های صورت گرفته اعلام کرد بر اثر مشاجره لفظی با هم درگیر و من نیز با استفاده از چاقویی که در اختیار داشتم ضرباتی به وی وارد آوردم و در همین درگیری و به صورت ناگهانی قمه وارد شکمش شد و قصد کشتن او را نداشتم.

این مقام انتظامی گفت: پس از اخذ اعترافات متهم، صحنه جرم بازسازی و وی با قرار بازداشت موقت از طریق مراجع قضایی روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان یادآور شد: حمل سلاح سرد عواقب وخیمی در پی داشته و ممکن است منجر به قتل و ... شود.