کارآگاهان جنایی و بازپرس دادسرای نوشهرسرگرم تحقیق برای افشای راز مرگ مرموز دخترک هشت ساله‌ای هستند که نیمه جان به بیمارستان انتقال یافته و ساعاتی بعدهم جان باخته بود.

نیمه شب دوشنبه 25 مرداد مرد جوانی که بشدت نگران و مضطرب نشان می‌داد و دختربچه خردسالش را در آغوش داشت خود را به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی شهرستان نوشهر رساند و درخواست کمک کرد. بلافاصله نیز به خاطر وخامت حال دخترک، درمان‌های تخصصی آغازشد. اما باوجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته واحیای قلبی دختر 8 ساله، روزبعد مرگ مغزی‌اش اعلام شد و درآغوش مرگ آرام گرفت.

یکی ازکارکنان بیمارستان دراین باره به تیم تحقیق گفت: وقتی عصر دوشنبه دخترکوچولو به بیمارستان انتقال یافت وتحت معاینات دقیق قرارگرفت، آخرین نفس‌هایش را می‌کشید. اما با تلاش تیم درمانی قلب او برگشت و به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد تا اینکه صبح روز بعد مرگ مغزی‌اش اعلام شد. این درحالی بود که پدر دختر بچه مدعی بود روز حادثه برای خرید بیرون رفته بود و بعد از بازگشت به خانه ویلایی با پیکرنیمه جان دخترش روبه‌روشده که شالی دور گردنش پیچیده شده و کنار نرده راه پله بی‌حرکت افتاده بود.

پدر دختر بچه همچنین ادعا می‌کرد دخترش به خاطر دیدن فیلم‌های ترسناک تحت تأثیر قرار گرفته و احتمال دارد دست به خودکشی زده باشد.»در همین حال معلمان مدرسه‌ای که قربانی حادثه در آنجا درس می‌خواند این دختر را دانش‌آموزی آرام و ساکت معرفی کرده‌اند. ازسوی دیگر بررسی‌های مقدماتی از احتمال آزار و اذیت دختر بچه نیزحکایت دارد. اعلام نتیجه قطعی دراین باره نیز به نظریه تخصصی پزشکان قانونی موکول شده است.

سرهنگ شعبان مهری- فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر نیزبا رد تمام شایعات انتشار یافته درفضای مجازی درباره مرگ دختربچه گفت: این حادثه در حال بررسی است و جسد به‌دلیل احتمال مرگ مشکوک به پزشکی قانونی انتقال یافته است و همزمان کار تحقیقاتی پلیس پیرامون حادثه نیز آغاز شده است.به گفته وی، این دختر بچه هشت ساله در یکی از ویلاهای بخش مرکزی نوشهر واقع در روستای «خیرودکنار» قربانی ماجرای مرموزی شده است که تلاش‌های تخصصی برای رفع ابهام‌ها ادامه دارد.

این در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد پدردخترک سه سال قبل از همسرش جدا شده و از تهران به مازندران آمده و در نوشهر ساکن شده بودند. دکتر عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران دیروز گفت: بر اساس معاینات مقدماتی صورت گرفته بحث تجاوز به دختر بچه صحت ندارد ولی نمونه برداری‌های لازم برای تعیین علت واقعی مرگ انجام شده و نتیجه بزودی اعلام خواهد شد.