محسن پیرهادی در رابطه با محله شکوفه جنوبی واقع در منطقه 19، اظهار کرد: در حوزه سلامت، محیط زیست و خدمات شهری لازم است اقداماتی نظیر رفع مزاحمت های ایجاد شده در ارتباط با خرید و فروش خودرو در گذرهای محله در روزهای پنجشنبه و جمعه صورت گیرد.

وی افزود: امحاء حیوانات موذی اعم از موش و ... در سطح محله باید با جدیت  تمام انجام شود چرا که این حیوانات ناقل بیماری های بسیاری هستند.

پیرهادی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولان منطقه در حوزه حمل و نقل و ترافیک و عمران شد و اضافه کرد: جانمایی مناسب برای مرکز معاینه فنی خودرو و ضرورت اصلاح مسیر های ورودی و خروجی جهت جلوگیری از ترافیک و مزاحمت های ایجاد شده برای ساکنین محله از مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ترمیم و ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺳﺎﺯی ﺷﺒﻜﻪ ﻣﻌﺎﺑﺮ ﻣﺤﻴﻂ ﺷﻬﺮﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﻌﻠﻮﻟﻴﻦ و سالمندان در سطح محل، بیان کرد: در این زمینه باید از طرح های ستاد مناسب سازی بهزیستی استفاده شود.

وی در رابطه با بخش فرهنگی و اجتماعی محله شکوفه جنوبی، تصریح کرد: احداث سالن و زمین ورزشی چند منظوره در سطح محله و مساعدت جهت امکان برگزاری کلاس های ورزشی، آموزشی و فرهنگی با قیمت مناسب در سطح محله به منظور استقبال حداکثری شهروندان از موضوعاتی که در دستور کار قرار گرفته است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ضرورت توجه و رسیدگی به معضلات مرتبط با مواد مخدر، اعتیاد، تجمع کارتن خواب ها و سایر آسیب های اجتماعی موجود در سطح محله را مهم دانست و گفت: در این زمینه مدیریت شهری به تنهایی نمی تواند اقدام اساسی را انجام دهد و باید دستگاه های مرتبط ورود جدی را به موضوع داشته باشند.

پیرهادی در ادامه به پیگیری های صورت گرفته به منظور بازنگری در جانمایی ساختمان سرای محله اشاره کرد و افزود: این کار قطعاً موجب ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی بیشتر به شهروندان محله خواهد بود.

وی در رابطه با مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان در حوزه معماری و شهرسازی، بیان کرد: نظارت مستمر به منظور جلوگیری از هرگونه ساخت و سازهای غیر مجاز از جمله مواردی است که عنوان شده و قطعاً پیگیری می شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار امیدواری کرد تا در بودجه 96 شهرداری تهران اعتبارات لازم به منظور احداث فضاهای فرهنگی، ورزشی چندمنظوره در سطح محله تخصیص داده شود.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تخصیص بودجه به سرای محله شکوفه جنوبی به منظور بهره مندی ساکنین از خدمات مطلوب در سطح محله نیز در دست بررسی قرار گرفته است.

پیرهادی در پایان ضمن بازدید در ماه های آتی از محله شکوفه جنوبی، بیان کرد: امیدوارم مشکلات مطرح شده در بازدید بعدی بر طرف شده باشد.