علی میرصادقی برنده ی جایزه ی دومین کتاب خودیاری جهان در سال 2013 و 2014 و خالق برنامه ی انگیزشی30روز تا پیروزی،22بهمن ساعت 30/13(ویژه دختران )و29 بهمن(ویژه پسران ) همایش معروف خودش به نام نقطه سرخط را در دانشگاه شهید بهشتی تهران به روی صحنه می برد

میرصادقی که تنها ایرانی عضو انجمن مشاوران تحصیلی جهان (Sec) است به دلیل استقبال زیاد دانش آموزان و به منظور گسترش روحیه تلاش و جنگندگی در بین دانش آموزان کل ایران و یکسان سازی سطح آموزش بین دانش آموزان تهرانی و شهرستانی ، اقدام به پرپایی این همایش در شهرستان ها کرده است تعدادی از این همایش ها که تا کنون قطعی شده است به شرح زیر است و سایر شهرستان ها نیز به محض قطعی شدن مذاکراتشان از طریق خبرگزاری های رسمی اعلام می گردد.

٣شنبه ٥ بهمن چابهار

جمعه ٨ بهمن مشهد

٤شنبه ٢٧ بهمن قزوین

تمام دانش آموزانی که خواهان انرژی و انگیزه ی جدیدی برای ترم دوم خودشان هستند حضورشان به شدت به موفقیتشان در کنکور و امتحانات کمک خواهد کرد. گسترش چنین همایش‎های الهام بخش و تغییر دهنده‎ای می‎تواند در کشورمان، مایه امیدواری و برکات زیادی باشد .

با شروع ترم دوم اکثر دانش آموزان دچار بی انگیزگی ، افسردگی و رخوت شدیدی می شوند که علی میرصادقی در این همایش ها با تحلیل نقاط تیره ی ذهن دانش آموزان و بیان تکنیک های انگیزشی روزجهان ، روحی تازه در وجود شرکت کنندگان همایش هایش می دمد .

برای اطلاعات بیشتر می‎توانید به سایت WWW.alimirsadeghi.comمراجعه کنید .