به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس افشین محمد علیزاده ، در واکنش به سخنان سردار طلایی و گلایه‌های او مبنی بر اینکه بیمارستان آیت‌الله طالقانی در زمان ورودش به آنجا و درخواست اورژانس، بی‌توجهی کرده است، گفت: بیمارستان آیت‌الله طالقانی سرویس سوانح سوختگی ندارد و تمام آمبولانس‌های بیمارستان در آن زمان در مأموریت بوده‌اند.

وی با بیان اینکه کمبود آمبولانس داریم، افزود: آمبولانس‌های بیمارستان از 8 صبح تا 5 بعدازظهر در مأموریت‌های چندگانه هستند و در آن زمان نیز هیچ آمبولانسی در بیمارستان نبوده است.

رئیس بیمارستان آیت‌الله طالقانی با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت ورودی بیمارستان‌ها را 20 تا 25 درصد افزایش داده است، افزود: از طرفی با تراکم خدمات و از طرفی با کمبود آمبولانس مواجهیم و خدمات خارج از بیمارستان نیز باید هماهنگ‌شده باشد.

علیزاده تصریح کرد: از همکارمان توضیح خواستیم که نحوه برخورد با سردار طلایی چگونه بوده است که در واقع روشن شد این فرد گفته؛ اجازه بدهید آمبولانس خصوصی برای شما تهیه کنیم، ولی حضور ایشان طبق فیلم‌هایی که مشاهده کردیم کم‌تر از دو دقیقه بوده و ایشان بلافاصله سوار ماشین شده و رفته‌اند.

رئیس بیمارستان آیت‌الله طالقانی گفت: رئیس طب اورژانس ما پیشنهاد داده که سردار طلایی را به بیمارستان آیت‌الله مطهری انتقال دهند تا خدمات به‌صورت جامع به ایشان ارائه شود.

علیزاده گفت: فردای پس از حادثه نیز به همراه مدیر داخلی بیمارستان به عیادت سردار طلایی در بیمارستان چمران رفتیم ولی ایشان به‌دلیل مواد بیهوشی متوجه حضور ما نشدند.