به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس سهیلا جلودارزاده در حاشیه دومین همایش نقش زنان در توسعه پایدار،گفت: قرار بود در حاشیه نمایشگاه کارآفرینی زنان شوی لباس اسلامی زنان نیز برگزار شود که با توجه به محدودیت وقت امکانپذیر نشد و هم اکنون در حال آماده‌سازی مقدمات آن هستیم و به زودی پس از پایان این همایش آن را در تالار وحدت برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به ارائه دستاوردهای زنان کارآفرین در همایش نقش زنان در توسعه پایدار گفت: در نمایشگاهی که در حاشیه این مراسم برگزار شده است، زنان کارآفرین دستاوردهای خود را از مرحله ایده تا اجرا به نمایش گذاشته‌اند و سایر زنانی که می‌خواهند ایده‌های در زمینه کارآفرینی کسب کنند می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه از تجارب آنها استفاده کنند.

وی به لزوم حمایت بانک‌ها از کارآفرینی زنان نیز اشاره کرد و گفت:‌ در همین نمایشگاه تعدادی از بانک‌ها برای مشاوره دادن به کارآفرینان حضور پیدا کرده‌اند و طرح‌های حمایتی را نیز برای طرح‌های سبز زنان کارآفرین در نظر گرفته‌اند.

جلودارزاده گفت: بنده از تمامی بانک‌ها و از مدیرعامل بانک مرکزی می‌خواهم دستورالعملی را برای حمایت بانک‌ها و اعطای تسهیلات به زنان کارآفرین تدوین کرده و آن را به تمامی بانک‌ها ابلاغ کنند تا زنان کارآفرین ما بتوانند در کمترین زمان ممکن از اعتبارات آنها استفاده کنند.

مشاور امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود:‌ در همایش نقش زنان در توسعه پایدار دستاوردهای 100 زن برتر کارآفرین به صورت یک کتابچه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد و در پایان نیز برترین کارآفرینان معرفی و از آنها تقدیر می‌شود.