به گزارش پارس نیوز، سومین آلبوم کاوه آفاق با نام "لوتوس" از صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ بهمن) در روزهای منتهی به کنسرتش در سالن وزارت کشور منتشر شد؛ آن‌هم در حالی که تنها حدود هفت ماه از انتشار آلبوم قبلی‌اش یعنی "شال" می‌گذرد.

کاوه آفاق پس از انتشار آلبوم "شال" که حدوداً نیمی از آن به صورت تک‌ترک منتشر شده بود، با برخی گلایه‌ها مواجه شد و این بار آلبوم "لوتوس" را با ۹ قطعه جدید و متنوع که تمام قطعات آن -به جز "ژن" که به تازگی منتشر شد- برای اولین‌بار شنیده می‌شوند منتشر کرده است. او که طبق روال همیشگی‌اش از مچ‌بند معروفش در کاور آلبوم استفاده کرده، این‌بار به شکل جدی‌تری در کاورهای داخلی آلبوم از سه رنگ پرچم ایران بهره برده است.

مثل همیشه کاوه آفاق علاوه بر وکال، آهنگسازی و ترانه‌های البومش را هم به‌عهده داشته و برخلا آلبوم پیشین کارش را با یک تنظیم‌کننده یعنی آرمان مهربان پیش برده است. آرمانمیکس و سترینگ آلبوم را هم به عهده داشته و در استودیو دژآهنگ آن را صدابرداری کرده است. آریا آریا هم تنظیم یکی از قطعات را برعهده داشته است. پیام زمانی (درامز)، آرمان مهربان (پیانو و سینتی‌سایزر)، شهاب آفاقی، آندره خاچیکیان، آرمان تبریزیان (گیتار)، مهرداد حامدی (گیتارباس) و آراد آریا (ویولن)، یزدان آهی (سازهای ابداعی) نوازندگان این آلبوم هستند که میکس و مسترینگ آن هم توسط آرمان مهربان انجام شده است.

آفاق می‌گوید دو قطعه آخر آلبوم یعنی "حالا" و "ترافیک" چند ورژنی هستند و قرار است دیگر نسخه‌های این دو اثر به زودی در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

این هنرمند قرار است روز پنجشنبه دوم اسفند، ساعت ۲۰ کنسرتی را در سالن وزارت کشور روی صحنه ببرد و ۲۲ قطعه اجرا کند که علاوه بر اجرای قطعات خاطره‌انگیزش، آلبوم تازه منتشر شده‌اش را هم برای مخاطبانش اجرا می‌کند. بلیت‌های آن را می‌توانید از سایت ایران کنسرت تهیه کنید.

سومین آلبوم رسمی کاوه آفاق به تهیه‌کنندگی ساسان کرمانی و مجید محسنی تهیه و تولید شده‌اند و توسط هنر اول پردیسان پاسارگاد منتشر شده است.