حسین رجایی، نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدام شجاعانه ایران در حمله به اسرائیل، گفت: این اقدامی که توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد یک تنبیه و مانور اقتدار در مقابل گستاخی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بود.

وی ادامه داد: این اقدام ثابت کرد که قدرت نظامی ایران آنقدر بالا است که می‌تواند از هزاران کیلومتر هر گونه گستاخی دشمنان و تهدیداتی که ممکن است علیه کشورمان وجود داشته باشد را، پاسخ دهد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام یک مانور نظامی بود برای اینکه دشمنان بدانند چنانچه شیطنتی در سر آنها وجود داشته باشد با تمام توان پاسخگو خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد به اقتدار و حیثیت کشورمان خدشه‌ای وارد و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی متزلزل شود.

وی یادآور شد: دشمنان مطمئن باشند چنانچه اسرائیل یا کشورهایی که با این رژیم خبیث همراهی دارند کوچکترین اشتباهی مرتکب شده و دست از پا خطا کنند، برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند این یک تنبیه بود و ما آمادگی داریم چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد اقدام متقابلی انجام دهد، این تنبیه به یک اقدام متقابل پشیمان‌کننده تبدیل شود. همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.