به گزارش پارس نیوز ،   آسوشیتدپرس به استناد یک فیلم نوشت که تعدادی کماندو با هلیکوپتر به یک کشتی در دریای عمان، نزدیکی تنگه هرمز و مجاورت بندر فجیره امارات حمله کردند.

آسوشیتدپرس نوشت که این حمله پیشتر توسط عملیات تجارت دریایی انگلیس گزارش شده و بدون اشاره به جزئیات عنوان شده بود که این کشتی "توسط مسئولان منطقه ای توقیف شده است".

این خبرگزاری آمریکایی نوشت که یک مقام دفاعی ناشناس فیلم مزبور را در اختیار این رسانه گذاشت. در بخش دیگری از این فیلم، کماندوها روی تعدادی از کانتینرهایی که روی عرشه کشتی انبار شده بودند، پیاده شدند.

آسوشیتدپرس افزود: این کشتی کانتینربر احتمالا (MSC Aries) است که با پرچم پرتغال تردد کرده و با شرکت زودیاک (Zodiac Maritime) مستقر در لندن در ارتباط است. شرکت زودیاک بخشی از گروه زودیاک متعلق به ایال اوفر (Eyal Ofer) میلیاردر اسرائیلی است.

در این راستا ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای با نادیده گرفتن جنگ افروزی این رژیم در منطقه و تشدید تنش و برهم زدن صلح و ثبات آن و تجاوزگری وحشیانه علیه مردم نوار غزه مدعی شد: ایران عواقب تشدید اوضاع را متحمل خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در این بیانیه بدون توجه به ناتوانی خود در مقابله با رزمندگان مقاومت فلسطین با وجود گذشت شش ماه از جنگ تجاوزگرانه علیه نوار غزه و وضعیت منفعلانه خود در برابر حزب الله لبنان مدعی شد: ما در حالت هوشیاری بالایی قرار داریم و آمادگی خود را برای محافظت از اسرائیل در برابر حمله ایران افزایش داده‌ایم.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد: ما برای همه سناریوها آماده هستیم و برای محافظت از اسرائیلی‌ها اقدامات لازم را با متحدان خود انجام خواهیم داد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین با چشم پوشی از اقدامات تروریستی این رژیم علیه ملت های منطقه و علیه ملت فلسطین در نوار غزه، به تکرار لفاظی‌های مقامات این رژیم علیه ایران پرداخت و مدعی شد که ایران به زعم تل آویو از "تروریست‌ها در سراسر خاورمیانه و خارج از آن حمایت می‌کند".

منبع : ایرنا