به گزارش پارس نیوز به نقل از مهر، تیم ملی فوتسال ایران که جهت آماده سازی برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در تورنمنت چهارجانبه ویتنام شرکت کرده است و در دومین دیدار خود در این تورنمنت امروز ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف «نیوزلند» رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید.

تیم ملی ایران در این دیدار ابتدا با ۲ گل علی اصغر حسن زاده و محمدرضا سنگ سفیدی از حریف خود پیش افتاد اما گل لحظات پایانی نیوزلند موجب شد نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان شمسایی به پایان برسد.

در نیمه دوم هم علی اکرمی و مهدی کریمی و مسعود یوسف ۳ بار دیگر دروازه نیوزلند را گشودند و این مسابقه در نهایت با برتری ۵ بر یک شاگردان وحید شمسایی به پایان رسید.

ملی پوشان ایران در نخستین دیدار خود در این تورنمنت به مصاف مراکش رفته بودند و با نتیجه ۵ بر ۴ برابر این تیم قدرتمند آفریقایی تن به شکست دادند. دیدار بعدی تیم ملی ایران روز ۱۲ فروردین ساعت ۱۳:۳۰ برابر ویتنام خواهد بود.

پس از این رقابت‌ها تیم ملی فوتسال کشورمان از ۲۹ فروردین در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی تایلند شرکت خواهد کرد و در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است. برنامه دیدارهای ایران در جام ملت‌های آسیا مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳۰ فروردین

* ایران – افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰

شنبه اول اردیبهشت

* بحرین – ایران، ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه ۳ اردیبهشت

* ایران – کویت، ساعت ۱۷:۳۰