به گزارش پارس نیوز ،‌ چهار گزینه قالب‌بندی متن جدید به واتس‌اپ اضافه شده است تا به کاربران کمک کنند ارتباط مؤثرتری با دیگران داشته باشند. از هم‌اکنون، کاربران واتس‌اپ می‌توانند از فهرست‌های شماره‌دار و بولت‌دار، نقل‌قول‌ها و کدهای درون خطی در پیام‌های خود استفاده کنند که تا حدی باعث خواندن راحت‌تر پیام‌ها می‌شوند.

براساس گزارش دیجیاتو، ویژگی‌های جدید واتس‌اپ برای مدتی درحال توسعه بوده‌اند و اکنون همان‌طور که ورج در گزارش خود اشاره کرده است، در دسترس کاربران اندروید، iOS، وب و مک قرار گرفته‌اند. این ویژگی‌ها به گزینه‌هایی مانند پررنگ‌کردن بخشی از متن و حالت italic اضافه خواهند شد که تاکنون در دسترس تمام کاربران بوده‌اند.

قالب‌بندی‌های جدید واتس‌اپ

در ادامه نحوه استفاده از هر یک از فرمت‌های جدید واتس‌اپ را شرح داده‌ایم:

  • فهرست‌های بولت‌دار : دقیقا مانند این فهرست، در واتس‌اپ نیز اکنون می‌توانید پیام‌های خود را به‌صورت فهرست‌های دارای بولت برای دیگران ارسال کنید. با این ویژگی می‌توانید اطلاعات موجود در پیام‌های خود را راحت‌تر دسته بندی کنید. برای استفاده از آن فقط کافیست تا در ابتدای متن خود علامت «-» را قرار دهید و پس از یک فاصله، متن خود را وارد کنید.
  • فهرست شماره‌دار : این فرمت نیز یک فهرست را در دسترس شما قرار می‌دهد، اما گزینه‌های آن با اعداد مشخص می‌شوند. برای استفاده از این قالب، باید یک رقم را تایپ کنید و پس از آن یک نقطه و فاصله کامل قرار دهید.
  • بلوک نقل قول : همچنین می‌توانید پست‌های خود را به‌صورت یک نقل‌قول برای دیگران ارسال کنید. برای استفاده از این قالب‌، ابتدا باید یک «>» تایپ کنید و پس از فاصله، متن مورد نظر خود را وارد کنید.
  • کد درون‌خطی : این قالب بیشتر برای کدنویسان طراحی شده است و راه خوبی برای برجسته‌کردن اطلاعات خاصی از متن شما محسوب می‌شود. برای استفاده از این قالب باید متن خود را در بین یک «`» تایپ کنند.

منبع: خبر آنلاین