به گزارش پارس نیوز به نقل از ثریا یکی از بهبودهای جزئی گلکسی S24 نسبت‌به گلکسی S23، به باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن مربوط می‌شود؛ بخشی که به دلیل ادعاهای سامسونگ دررابطه‌با با بهینگی عملکرد اگزینوس ۲۴۰۰، انتظار زیادی از آن می‌رود.

در گزارش زومیت در این باره آمده است، طبق تست باتری انجام شده توسط جی‌اس‌ام آرنا، باتری گوشی سامسونگ گلکسی S24 انرژی موردنیاز برای ۹ ساعت و ۴۶ دقیقه وب‌گردی، ۱۷ ساعت و ۴۶ دقیقه تماشای ویدئو، ۷ ساعت و ۳۴ دقیقه بازی، ۲۳ ساعت و ۲۶ دقیقه مکالمه و ۱۲ ساعت و ۷ دقیقه کاربری روزمره را تأمین ‌می‌کند.

بررسی گلکسی S24 اولترا؛ یک کهکشان روی دوش هوش مصنوعی

رقیب کوچک‌ترین عضو خانواده‌ی گلکسی S24، یعنی آیفون ۱۵، در شرایط مشابه انرژی موردنیاز برای ۱۲ ساعت و ۳۴ دقیقه وب‌گردی، ۱۸ ساعت و ۳۴ دقیقه تماشای ویدئو، ۸ ساعت و ۱۴ دقیقه بازی، ۱۸ ساعت و ۴۶ دقیقه مکالمه و ۱۳ ساعت و ۲۰ دقیقه کاربری روزمره را تأمین ‌می‌کند. این یعنی کهکشانی کره‌ای‌ها در اکثر تست‌ها بازنده‌ی میدان است.

جدیدترین پرچمدار سامسونگ در تست‌ مکالمه عقب‌تر از گوشی‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 FE می‌ایستد، اما در تست‌های وب‌گردی، بازی و پخش ویدئو این عقب‌ماندگی را جبران می‌کند.

منبع: خبر آنلاین