عباس مقتدایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، با اشاره به آغاز حملات جدید رژیم صهیونیستی پس از آتش بس 4 روز در غزه و به شهادت رساندن زنان و کودکان غیر نظامی عنوان کرد: ادامه جنگ غزه ناشی از کم کاری شورای امنیت سازمان ملل متحد و دیگر سازمان‌های زیر مجموعه سازمان ملل با وجود موضع گیری های  دبیر کل سازمان ملل مبنی بر ضرورت پایان یافتن جنگ غزه است.

وی اقدامات محدود صورت گرفته در سازمان ملل برای پایان جنگ را ناکافی دانست و افزود: ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیانگر ناتوانی سازمان ملل در ختم قائله ای است که اسرئیلی‌ها آن را آغاز کرده و ایالت متحده آمریکا و هم پیمانانش از آن حمایت می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آینده منطقه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و قطعا رژیم صهیونیستی که اینگونه به نقض فاحش حقوق بین الملل اقدام کرده، در کانون آسیب پذیری جدی نیز قرار خواهد گرفت.

مقتدایی تصریح کرد: نیروهای مقاومت و ملت‌های منطقه در کنار دولت‌های اسلامی و کشورهای آزادی خواه با محوریت افکار عمومی جهانی بر ضد صهیونیست‌ها متحد شده اند. با توجه به اینکه ناکارآمدی سازمان ملل نیز برای همگان عیان شده، دامنه این جنگ در صورت تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، فراگیر خواهد شد و دودمان خود اسرائیل را خواهد گرفت. آتشی که رژیم صهیونیستی در منطقه ایجاد کرده، خانه آن‌ها را خواهد سوزاند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امیدها از سازمان ملل نا امید شده و به نظر می‎رسد اکنون افکار عمومی جهانی برای وارد آوردن ضربه کاری به رژیم صهیونیستی آمادگی لازم را پیدا کرده است.