به گزارش پارس نیوز به نقل از مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که روزهای سختی را به دلیل عدم تعامل با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم پشت سر می‌گذارد نتوانست مبالغ لازم برای پرداخت قسط سوم قراردادهای تیم را فراهم کند.

درویش قصد داشت پرداختی به پرسپولیسی‌ها را قبل از بازی روز سه شنبه مقابل الدحیل قطر به ۳۰ درصد برساند تا شاید بتواند بخشی از گلایه‌های آنها را کنترل کند اما موفق به دریافت این پول از اسپانسرها نشد تا سرخ‌ها با ادعای حل نشدن مشکلات مالی برای یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.

بازیکنان پرسپولیس نه تنها انتظار دریافت بخشی از قرارداد فصل جاری خود را داشتند بلکه برای تسویه پاداش‌های فصل گذشته نیز همچنان طلبکار هستند. آنها به خوبی می‌دانند در صورت پیروزی مقابل الدحیل نه تنها جریمه ۱۰ درصدی هیأت مدیره و مدیرعامل را از روی پیشانی خود پاک خواهند کرد بلکه می‌توانند انتقادات خود از سیاست‌های اخیر درویش را بدون ملاحظه بیان کنند و مشکلات اخیر را بهگوش هواداران برسانند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه ۱۴ آذرماه در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.