به گزارش پارس نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی، رگبار باران گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی شده است.

فردا سه‌شنبه در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش‌ها شدت می‌گیرد. همچنین در مناطقی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب شرق رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ها روز چهارشنبه در مناطقی از استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب شرق کشور ادامه دارد و روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو پایداری حاکم می‌شود. روز جمعه در سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.

به گزارش تسنیم، با توجه به پیش‌بینی وزش باد انتظار می‌رود از اواسط وقت امروز به‌تدریج از غلظت آلاینده‌های جو کلان‌شهرهای تهران و کرج کاسته شود. دریای خزر امروز و سه‌شنبه و خلیج‌فارس از سه‌شنبه تا پنجشنبه مواج است.