به گزارش پارس نیوز به نقل از مهر، در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان «آلمالیق» ازبکستان بود.

این بازی در پایان ٩ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. برای سپاهان در این مسابقه فرشاد احمدزاده (۸)، رضا اسدی (۵۹)، محمدجواد حسین نژاد (٦٠ و ٩٣) محمد قربانی (۶۲)، رامین رضائیان (۷۱)، عیسی آل کثیر (۷۸، ۸۷) شهریار مغانلو (۸۲) به ثمر رساندند.

ترکیب تیم‌ها

«ژوزه مورایس» سرمربی سپاهان در این مسابقه نفرات زیر را به زمین فرستاد:

پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی (۷۹- عیسی آل کثیر)، محمد کریمی (۷۰- برایان دابو) رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده (۸۱- شهریار مغانلو)، میلاد زکی‌پور (۷۰- آریا یوسفی)، محمد دانشگر، محمد قربانی، جواد حسین‌نژاد و احسان پهلوان.

در ترکیب تیم آلمالیق هم این بازیکنان وارد زمین شدند:

ارگاشف، کومیلوف، راخامانوف، میرجلال کوسیموف، احمدعلیف، گیووسوف، تورسونوف، کوسیموف، حسنوف، بوسینوف، بوواکی.

تیم داوری

کیم جونگ هیوک به عنوان داور وسط از کره جنوبی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و پارک کیونیونگ، ژانگ ژونگ پیل و یودای یاماموتو او را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

سپاهان، خوب و با انگیزه در نیمه اول

با توجه به پیروزی غیرمنتظره تیم فوتبال نیروی هوایی عراق مقابل الاتحاد عربستان، تیم سپاهان برای ماندن در کورس صعود به مرحله بعد باید سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند. زردپوشان سپاهان بازی را تهاجمی شروع کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند.

در دقیقه ۸ این مسابقه پرتاب بلند زکی پور وارد محوطه جریمه شد و فرشاد احمدزاده با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه آلمالیق کرد تا بازی یک بر صفر به سود سپاهان بشود.

تنها دو دقیقه از این گل نگذشته بود که فرشاد احمدزاده برای بار دوم دروازه حریف خود را باز کرد. اما داور مسابقه پس از بازبینی ویدئویی این صحنه خطای هند حسین نژاد را اعلام کرد تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر ادامه پیدا کند.

در ادامه تیم فوتبال سپاهان دست از حملات مداوم خود نکشید و کاملاً برتر از حریف بود و در دقیقه ۳۰ شوت حسین نژاد از کنار دروازه آلمالیق به بیرون رفت تا در نهایت نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان برسد.

نیمه دوم این مسابقه هم با برتری تیم سپاهان آغاز شد و زردپوشان تیم برتر میدان بودند.

در دقیقه ۵۵ محمدجواد حسین‌نژاد موفق شد با یک شوت روی پای دقیق از حوالی نقطه پنالتی گل دوم را برای سپاهان به ثمر برساند اما باز هم پس از بررسی صحنه در اتاق کمک داور ویدئویی، به دلیل آفساید رضا اسدی، این گل مردود اعلام شد.

چند دقیقه بعد و در دقیقه ۵۹ رضا اسدی از روی ارسال بلند پهلوان گل دوم سپاهان را به ثمر رساند و یک دقیقه بعد در دقیقه ۶۰ شوت محمدجواد حسین نژاد پس از برخورد به پای مدافع سپاهان از روی سر دروازبان وارد دروازه شد و این مسابقه در عرض دو دقیقه سه بر صفر به سود سپاهان شد.

در دقیقه ۶۲ محمد قربانی موفق شد گل چهارم سپاهان را به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۶ «حسنوف» بازیکن تیم فوتبال آلمالیق پس از لگد کردن سر رامین رضائیان و بررسی در اتاق VAR از زمین بازی اخراج شد تا کار برای تیم ازبکستانی سخت‌تر شود.

در دقیقه ۷۱ رامین رضائیان موفق شد از روی اشتباه دروازبان ازبکستانی پنجمین گل سپاهان را هم وارد دروازه آلمالیق کند.

در دقیقه ۷۶ کمک داور گل محمدرضا دانشگر را آفساید اعلام کرد.

در دقیقه ۷۸ داور خطای بازیکن ازبکستانی در محوطه جریمه روی عیسی آل کثیر پنالتی تشخیص داد. آل کثیر پشت توپ قرار گرفت و موفق شد گل ششم سپاهان را به ثمر برساند.

در ادامه شهریار مغانلو در دقیقه ۸۲ با یک شوت از پشت محوطه جریمه موفق شد برای بار هفتم دروازه آلمالیق را باز کند.

عیسی آل کثیر در دقیقه ۸۷ گل هشتم سپاهان را به ثمر رساند. حسین نژاد هم در دقیقه سوم وقت‌های اضافه گل نهم را زد.

سپاهان با این پیروزی ۷ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر، بالاتر از نیروی هوایی عراق و پس از الاتحاد ۱۰ امتیازی، در رده دوم قرار گرفت. در دیگر مسابقه این گروه نیروی هوایی موفق شد با نتیجه دو بر صفر الاتحاد را شکست دهد.