به گزارش پارس نیوز به نقل از اقتصادآنلاین،  شرایط ثبت نام مدیران خودرو ویژه آبان ۱۴۰۲ اعلام شد. طبق اطلاعیه موعد تحویل پاییز و زمستان سال جاری است.

شرایط ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲

بر اساس جزییات شرایط ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲، این طرح مربوط به خودروی آریزو ۵ است. قیمت ثبت نامی مدیران خودرو برای این محصول نیز حوالی ۹۴۸ میلیون تومان است که نرخ مصوب قیمت کارخانه مدیران خودرو در آبان ماه ۱۴۰۲ است.

آریزو ۵، سدان سایز متوسط شرکت مدیران خودرو اولین بار در سال ۱۳۹۵ به بازار ایران راه پیدا کرد و با توجه به استقبال گسترده مشتریان در سال ۱۳۹۶ به‌روزرسانی شد. نسل دوم این سدان اسپورت مجهز به موتور ۱۵۰۰ سی‌سی توربو شارژ و گیربکس ۷ سرعته CVT شد که تا سال ۱۴۰۰ در بازار ایران عرضه گردید.

در این سال نسل سوم آریزو ۵ توربو با تغییرات فنی قابل‌توجه و به‌روزرسانی‌های کلی در کابین همراه و پا به بازار ایران گذاشت. حالا در سال ۱۴۰۲، آریزو ۵ اسپورت با تغییرات ظاهری و امکانات جدید به عنوان نسل چهارم این سدان وارد بازار ایران می‌شود.

شرایط ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲

  • کیش اینوکس(صفحه خبر- میان مطلب)

شرایط ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲

مهلت ثبت نام مدیران خودرو آبان ۱۴۰۲

تاریخ ثبت نام مدیران خودرو از ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ آغاز شده است و تا ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ادامه خواهد داشت.

مدارک لازم برای ثبت نام مدیران خودرو

متقاضیان ثبت نام  مدیران خودرو در سامانه یکپارچه که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعالم شده است و پیش پرداخت خود را واریز کردند و پس از دریافت پیامک اطلاع رسانی از جانب شرکت مدیران خودرو، میتوانند جهت تکمیل وجه با مدارک کامل شناسایی و همچنین پرینت مراحل ثبت نام در سامانه یکپارچه به نمایندگی منتخب خود مراجعه کنند. عدم ثبت نام متقاضی در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف ایشان از دریافت خودرو تلقی می‌شود و مشتری در آینده حق هیچگونه ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.