فداحسین مالکی ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: صحنه‌هایی که از بمباران بیمارستان‌ المعمدانی غزه مشاهده کردیم در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است و حتی در جنگ جهانی دوم نیز کمتر چنین عملیاتی علیه بیماران مشاهده شده بود. 

وی ادامه داد: این جنایت نشان می‌دهد صهیونیست‌ها با سوءاستفاده از سکوت مجامع بین‌المللی فقط به دنبال نسل‌کشی هستند و شاید این سکوت مرگبارتر از بمباران بیمارستان‌ها، کودکان و زنان بی‌دفاع باشد که لازم است سازمان ملل به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون 2 میلیارد مسلمان در سراسر دنیا داریم که در این خصوص حرکتی انجام ندادند، آن هم در شرایطی که بیش از 40 کشور عربی در دنیا داریم که باید در اعتراض به این وضعیت یک حرکت عملیاتی انجام دهند.

مالکی تاکید کرد: در این شرایط حرکت و محکومیت سیاسی معنا ندارد چرا که صهیونیست‌ها نه حاضر به قبول آتش‌بس شدند و نه قائل به حقوق بشر هستند و همچنان به قتل عام کودکان معصوم فلسطین ادامه می‌دهند که می‌طلبد مجامع و کشورهای اسلامی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی به این موضوع توجه جدی داشته باشند. هر چند اجلاس وزرای خارجه را داریم اما در اینجا مهم این است که اجلاس سران هر چه سریعتر برگزار شود.