به گزارش پارس نیوز به نقل از ایسنا  ، لیونل مسی بعد از شکست برابر لوریان، فرانسه را ترک کرد و در سفری برنامه ریزی شده راهی عربستان شد.

این سفر مسی بدون هماهنگی با سرمربی پاری سن ژرمن و مدیر ورزشی باشگاه بود و اعتراض بازیکنان و کادر فنی را به دنبال داشت.

باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که با مسی به خاطر این سفر غیر ضروری برخورد کند؛ تا جایی‌که محرومیت دو هفته‌ای را برای او در نظر گرفت.

طبق اعلام رادیو مونت کارلو، مسی در این دو هفته محرومیت نه می تواند در تمرین حضور یابد و نه در بازی های تیم شرکت کند؛ تا جاییکه حتی حقوق او هم پرداخت نخواهد شد تا اینگونه جریمه شود.

قرار بود که بازیکنان پاری سن ژرمن بعد از بازی برابر لوریان دو روز استراحت کنند اما شکست سنگین آنها باعث شد تا گالتیه این استراحت را به یک روز کاهش دهد.

این بازیکن آرژانتینی در عربستان سعودی حضور داشت که هم‌تیمی‌هایش برای تمرین روز دوشنبه در پاریس حاضر شدند. غیبت مسی در حالی که بقیه نفرات پاری‌سن‌ژرمن حق استراحت نداشتند، بخشی از رختکن را آزار داده و مورد استقبال هواداران نیز قرار نگرفته است.

باشگاه نمی‌خواهد این تصور را ایجاد کند که بازیکنان در تعطیلات به سر می‌برند؛ در حالی که هنوز برای کسب عنوان قهرمانی فرانسه می‌جنگند.

مسی روزهای خوبی را در پاریس سپری نمی‌کند و انتقادها از او بعد از حذف تیم از لیگ قهرمانان اروپا بسیار بالا گرفته است. با این شرایطی که مسی دارد بسیار بعید است که قراردادش با تیم پاریسی تمدید شود و از لیگ عربستان به عنوان یکی از مشتریان جدی او یاد می‌شود.