به گزارش پارس نیوز به نقل از افکارنیوز ، مهدی ترابی که از این برد بسیار خوشحال بود درباره دربی گفت: «دربی قشنگی بود. وقتی می‌بریم دربی قشنگ می‌شود. واقعا بازی خوبی بود و ما مستحق برد بودیم که خدا را شکر به آن رسیدیم. نکته‌ای که خیلی مهم بود، اینکه آنالیزهای لازم را روی نقاط ضعف و قوت تیم استقلال انجام داده بودیم و همین موضوع خیلی کمک کرد تا نتیجه را به سود خود کنیم.»

او با اشاره به پاس گلی که به عیسی آل کثیر داد تا گل ۳ امتیازی تیم را به‌ثمر برساند، اظهار داشت: «پاس گل دادن یا گل زدن حاصل تلاش همه بازیکنان است و خوشحالم در روزی که هواداران بودند، توانستیم با برد آن‌ها را خوشحال کنیم.»

هافبک پرسپولیس درخصوص اینکه چند بازی می‌شود که او دوباره به روزهای اوج خودش نزدیک شده است، گفت: «تیم خوب شده است. به نظر من شرایط تیمی‌مان ایده‌آل است. اگر من هم خوب شدم تاثیرات تیم است که در کل دارد فوتبال خیلی خوب و رو به جلو بازی می‌کند. در بازی با استقلال هم این را دیدیم و کاملا در بازی بچه‌ها مشهود بود. خدا را شکر به سه امتیازی که مستحقش بودیم، رسیدیم.»این هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درباره غرور بازیکنان استقلال از قبل مسابقه دربی گفت: «در حقیقت نمی‌توانم غرور تیم مقابل را بسنجم. اصلا چنین چیزی را قبول ندارم. به هرحال دربی است و دربی یک بازی خاص. خدا را شکر در این بازی تمرکز بهتری داشتیم و توانستیم برنده مسابقه شویم.»

ترابی درخصوص اینکه دربی صدم مساله حاشیه‌ای داشت یا نه!؟ گفت: «چیز خاصی ندیدم و همه چیز خوب بود.»

او درباره دیدار این هفته پرسپولیس مقابل گل گهر که از سری رقابت‌های جام حذفی خواهد بود، گفت: «باید تلاش کنیم گل گهر هم را ببریم. توکل‌مان به خدا است.»