به گزارش پارس نیوز ، محمدهادی ناصح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۲:۴۰ روز پنجشنبه یک مادر باردار ۲۵ ساله با مدت بارداری ۲۵ الی ۲۶ هفته و درد زیر شکم به بیمارستان امام سجاد شهریار مراجعه می‌کند.

وی افزود: پس از سونوگرافی و معاینه و با احتمال زایمان زودرس به وی توصیه می‌شود، که به بیمارستان مجهزتر رجوع کند، که حدود یک الی یک ساعت و نیم بعد به بیمارستانی در کرج مراجعه می‌کند، که با احتمال عفونت ادراری تحت درمان قرار گرفته و حدود ساعت چهار مرخص می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهریار گفت: اما چون درد زیرشکم این خانم همچنان تداوم داشته به بیمارستانی در ملارد نیز مراجعه می‌کند.

وی افزود: این خانم پس از ترخیص از درمانگاه ملارد به منزل می‌رود و تا چهار صبح جمعه همچنان با علائم درد تحمل می کرده است، اما ساعت چهار مجدد با پارگی کیسه آب به بیمارستان امام سجاد مراجعه کرده و چون صدای قلب جنین را نمی‌شنوند، بلافاصله خانم را به اتاق عمل منتقل کرده و زایمان انجام می‌شود.

ناصح گفت: پس از زایمان متأسفانه مشاهده می‌شود، که نوزاد علائم حیاتی ندارد و یک ساعت هم نوزاد زودرس کنار مادر بوده و سپس حدود ساعت هفت صبح به دلیل نبود علائم حیاتی تحویل سردخانه جسد می‌شود.

وی گفت: پدر نوزاد فوت شده ساعت چهار مراجعه کرده و می‌خواهد که نوزاد را ببیند، با مأمور انتظامی بیمارستان به سردخانه مراجعه کرده و می‌بینند، پای نوزاد تکان می‌خورد.

مدیر شبکه بهداشت شهریار گفت: این نوزاد به سرعت به NICU منتقل می‌شود و متخصص اطفال و فوق تخصص نوزادان به احیا وی می‌پردازند، اما تپش قلب بسیار کمی داشته و با دارو گاهی به ۸۰ هم می‌رسد، اما متأسفانه علیرغم چهار بار احیا قلبی و ریوی علائم حیاتی را از دست داده و فوت می‌کند.

ناصح گفت: در خصوص قصور احتمالی در این مورد بررسی‌ها توسط کارشناسان وزارت بهداشت در حال انجام است.