به گزارش ثریا درحالی‌که زمان زیادی تا معرفی رسمی گوشی پرچم‌دار شیائومی ۱۳ اولترا باقی نمانده، قیمت نسخه‌های مختلف این محصول دردسترس قرار گرفته است.

اخیراً شایعات زیادی درباره‌ی گوشی پرچم‌دار شیائومی ۱۳ اولترا و تبلت‌های سری پد ۶ منتشر شده است. این برند چینی ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) این محصولات را به‌طوررسمی معرفی خواهد کرد و اکنون جزئیات مربوط به قیمت مدل‌های مختلف شیائومی ۱۳ اولترا فاش شده است.
 
شیائومی ۱۳ اولترا در سه نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. قیمت این مدل‌ها به‌ترتیب ۹۱۶ دلار و ۹۹۰ دلار و ۱,۰۹۰ دلار اعلام شده؛ اما این اطلاعات هنوز رسماً تأیید نشده‌ است.

در برخی گزارش‌های قبلی اشاره شده بود که بهترین مدل شیائومی ۱۳ اولترا با حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد؛ ولی قیمت این نسخه هنوز مشخص نیست. البته طبق داده‌های موجود، احتمال دارد این مدل با برچسب ۱,۱۶۳ دلار دردسترس مشتریان قرار گیرد.

مشخصات شیائومی ۱۳ اولترا براساس شایعات

شیائومی ۱۳ اولترا احتمالاً به نمایشگر ۶٫۷ اینچی E۶ AMOLED LTPO با وضوح QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. این دستگاه از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن، اندروید ۱۳ است.

قلب تپنده‌ی شیائومی ۱۳ اولترا تراشه‌ی Snapdragon ۸ Gen ۲ خواهد بود و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی، رم LPDDR۵X، حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS ۴.۰، پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد. دوربین جلویی این دستگاه ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود و در بخش پشتی آن شاهد ماژول دوربین چهارگانه خواهیم بود. دوربین اصلی گوشی پرچم‌دار بعدی شیائومی از حسگر یک‌اینچی IMX۹۸۹ و سایر دوربین‌های آن از حسگر IMX۸۵۸ استفاده خواهند کرد.

منبع: زومیت