به گزارش پارس نیوز ، وام فوری طرفداران بسیار دارد. مردم به دنبال دریافت وام فوری با کمترین سود هستند. وام فوری در بسیاری از بانک ها به بسیاری از مشاغل اعطا می شود. بسیاری از بانک ها برای اهدای وام فوری سپرده ای را نزد خود نگه خواهند داشت.


اگر برای خرید خودرو کمبود نقدینگی دارید، بهتر است عجله کنید و با مراجعه به یکی از بانک‌ها مدارک خود برای گرفتن وام خرید خودرو را کامل کنید، در ادامه مراحل دریافت وام خرید خودرو بانک سامان را آورده‌ایم.

بهتر است با توجه به افزایش پی‌درپی‌ قیمت خودرو، پس‌انداز کردن برای خرید خودرو را فراموش کنید و زودتر شرایط بانک‌های مختلف را برای دریافت وام خرید خودرو ۱۴۰۲ بررسی کنید. در حال حاضر اکثر بانک‌های کشور تسهیلاتی را برای خرید خودرو ارائه می‌کنند که شما می‌توانید با توجه به قیمت خودروی مدنظرتان درخواست وام خرید خودرو را به ثبت برسانید. در ادامه شرایط دریافت وام خرید خودرو بانک سامان را می خوانید.

شرایط دریافت وام خودرو بانک سامان

حساب سپرده کوتاه‌مدت به همراه سه تا ۶ ماه گردش حساب از  مدارکی است که بانک سامان از متقاضی وام خودرو ۱۴۰۲  می‌خواهد پس ابتدا به یکی از شعب بانک برای افتتاح حساب مراجعه کنید و موارد زیر را نیز به خاطر داشته باشید.

  • اشخاص حقیقی دارای ۱۸ سال تمام خریدار خودرو
  • عدم سابقه چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور
  • تأیید نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی توسط بانک​
  • سقف تسهیلات وام خرید خودرو ۱۴۰۲ بانک سامان

بانک سامان تا ۸۰ درصد ارزش خودرو داخلی را به صورت وام پرداخت می‌کند، اما سقف آن محدود است. در واقع برای خرید خودرو می‌توانید نهایت ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید.

مهلت پرداخت و سود وام خرید خودرو ۱۴۰۲

مهلت بازپرداخت وام خرید خودرو بانک سامان ۳۶ ماه (حداکثر ۳ ساله) بوده و سود آن ۱۸ درصد است. مبلغ تسهیلات پرداختی متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین می‌شود.

ضامن وام خرید خودرو بانک سامان

بانک سامان برای ضمانت از متقاضی وام خرید اتومبیل، سند ملک می‌خواهد و ۱۵% از مبلغ وام خرید خودرو تا زمان تسویه کامل مسدود باقی می‌ماند.

برای خرید کدام خودروها می‌توان وام گرفت؟

مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید خودرو با وام باید به آن توجه داشته باشید این است که این وام برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است.     

 وام فوری 50 میلیونی با سود کم به همه + شرایط دریافت وام

اشخاصی که مایل به خرید اعتباری از ازکی وام هستند باید به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و یکی از دو طرح حکمت یا پایا را انتخاب کنند. در صورتی که شخصی وام ۵۰ میلیون تومانی طرح پایا را انتخاب کند، باید برای ضمانت چک داشته باشد. اعتبارسنجی متقاضیان به صورت غیرحضوری انجام شده و افراد با این مبلغ وام امکان خرید انواع لوازم خانگی، دیجیتالی، هتل، سفر، تور و … را دارند. سود این تسهیلات ۲۱ درصد است. مبلغ این وام به صورت اعتباری به کیف پول متقاضیان واریز خواهد شد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۳ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۴۳ تومان است. پرداخت اقساط به صورت آنلاین یا چک امکان پذیر بوده و افراد نیازی به حضور در بانک‌ها ندارند.

در صورتی که اشخاص نتوانند در موعد مقرر اقساط این تسهیلات را پرداخت کنند، دو در صد جریمه دیرکرد به مبلغ پرداختی آن‌ها اضافه خواهد شد.

موارد استفاده و مزایای ازکی وام

اشخاصی که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند با آن امکان خرید از فروشگاه گلدیران، لوازم خانگی کن، مقداد آی تی، آسان جهاز، هایپر تخفیفان، گوشی شاپ، آداک شاپ و … را دارند.

امکان دریافت اعتبار و خرید از سراسر کشور، دریافت و خرید اعتباری کاملا آنلاین، امکان مقایسه و انتخاب طرح‌های اعتباری متنوع، خرید از فروشگاه‌های همکار ازکی وام بدون محدودیت در تعداد خرید و استفاده از اعتبار سازمانی با شرایط ویژه برای کارمندان از جمله مزایای ازکی وام است./ رده

 

سورپرایز برای متقاضیان وام فوری | وام فوری 50 میلیونی بدون ضامن با سود 4 درصد

حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است.

در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام فوری  توسط دولت پرداخت خواهد شد. وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شده. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و  وام فوری  خود را دریافت کنند. 

 

سورپرایز بانک سرمایه برای متقاضیان وام فوری | وام فوری 50 میلیونی بدون ضامن با سود 4 درصد
 

​در طرح نسیم بانک سرمایه  می توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنید.

  • شرکت بانک سرمایه
  • نام وام نسیم
  • سود 4 %
  • این تسهیلات قرض‌الحسنه است و ۴ درصد کارمزد دارد
  • سقف وام 50 میلیون تومان
  • نوع ضمانت اعتبار شغلی
  • نیاز به سپرده
  • حساب سپرده لازم قرض الحسنه
  • مدت زمان خواب سپرده 2 ماه
  • مسدودی سپرده
  • حداکثر زمان بازپرداخت 36 ماه
  • قسط وام 1,388,889 تومان
  • مجموع رقم وام و سود50,100,000 تومان
  • سپرده جداگانه هزینه‌های جانبی
  • ۱۰۰ هزار تومان شامل: اعتبارسنجی و تشکیل پرونده

شرایط و مقررات

  • وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد
  • در لیست سیاه بانک مرکزی قرار نداشته باشد

در این طرح شما می‌توانید با ایجاد میانگین حداقل ۳ ماه تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بدون ضامن دریافت کنید. طرح نسیم قرض‌الحسنه است و فقط ۴درصد کارمزد دارد. ضمانت این تسهیلات اعتبارسنجی است و ۳۶ ماه بازپرداخت دارد.

وام فوری

وام فوری ۳۰۰ میلیونی با سود 4 درصد بدون ضامن

بانک تجارت در طرح آنی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، وام فوری پرداخت می‌کند. نرخ سود تسهیلات آنی بانک تجارت با توجه به نرخ سود سپرده و میزان تسهیلات درخواستی، بین ۴ تا ۱۸ درصد متغیر است.

ضمانت این وام نیز با مسدودی سپرده است و ابطال این سپرده قبل از سررسید منوط به تسویه کامل مبلغ وام است. این سپرده نیز به مشتریان سود پرداخت می‌کند. با این وجود مشتری می‌تواند با انتخاب خود سود پنج، ۱۰ و ۱۵ درصد دریافت کنند.

هر قسط این وام با سود هفت درصدی و بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز به ۹ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان می‌رسد. به علاوه متقاضیان این وام با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه و سود چهار درصدی، ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قسط پرداخت می‌کند.

وام

متقاضیان این وام ۳۰۰ میلیون تومانی در نهایت معادل ۳۳۰ میلیون تومان به بانک تجارت پرداخت می‌کنند./ فردا

وام فوری 50 میلیونی بدون ضامن ؛ ویژه اشخاصی که کمبود نقدینگی دارند + جزئیات

اشخاصی که کمبود نقدینگی دارند، در صورتی که حداقل سه ماه از افتتاح سپرده وی در بانک شهر گذشته باشد، می‌تواند برای وام 50 میلیون تومانی این مجموعه درخواست دهد. حداکثر سود این وام 18 درصد بوده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. در صورتی که فرد امتیاز لازم را برای دریافت وام کسب کرده باشد، نیازی به ارائه ضامن ندارد. ضمانت اصلی برای این نوع تسهیلات، اعتبارسنجی متقاضی و داشتن اعتبار شغلی است.

وام فوری تا سقف 5 میلیارد تومان با بازپرداخت 60 ماهه و سود 4 درصد

آن دسته از مشتریان بانک سپه که مایل به دریافت وام 5 میلیارد تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب آن سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا متقاضیان حداقل چهار ماه و حداکثر هشت ماه پس از افتتاح سپرده فرصت دارند تا برای این تسهیلات درخواست دهند. حداقل میزان سپرده گذاری برای دریافت این تسهیلات 1 میلیون تومان اعلام شده است. سود این تسهیلات بین 8 تا 18 درصد اعلام شده و به ازای کاهش هر 9 قسط، یک درصد از سود تسهیلات کم می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به نرخ  وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 126 میلیون و 967 هزار و 137 تومان است. کل سود تسهیلات 2 میلیارد و 618 میلیون و 28 هزار و 228 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 7 میلیارد و 618 میلیون و 83 هزار و 228 تومان خواهد بود.

وام

وام فوری تا سقف 300 میلیون با شرایط بسیار آسان ؛ واریز 2 روزه ،  بدون نیاز به ضامن و سپرده 

مشتریان بانک توسعه تعاون علاوه با افتتاح حساب بلندمدت در یکی از شعب این مجموعه، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «هم راه» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

در صورتی که فردی مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون باشد نیازی به ارائه ضامن ندارد. مسدودی سپرده وی ضمانت اصلی این تسهیلات است و تا زمان پرداخت کامل اقساط نزد بانک باقی خواهد ماند. سود این تسهیلات 18 درصد است و مدت زمان بازپرداخت آن هم به 48 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است طی مدت زمان انسداد سپرده مشتریان، به اصل آن 16 درصد سود تعلق خواهد گرفت.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 8 میلیون و 812 هزار و 500 تومان است. کل سود تسهیلات 122 میلیون و 999 هزار و 994 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 423 میلیون و 59 هزار و 994 تومان خواهد بود.

7ypZNwClz3kf

آخرین وام ها و تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به چه افرادی تعلق گرفت؟

بانک توسعه تعاون علاوه بر این طرح وام، در قالب عقود بانکی و دیگر طرح‌های تعریف شده انواع تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط خود می‌پردازد. براساس اخبار وبسایت بانک توسعه تعاون، آخرین تسهیلات پرداختی این مجموعه به طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی در استان گلستان مربوط می‌شود. افتتاح این طرح‌ها برای بیشتر از 90 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

اخیرا بانک توسعه تعاون به منظور بهبود شرایط زیست محیطی به معرفی شدگان صندوق ملی محیط زیست در زمینه طرح‌های موثر در ایجاد هوای پاک و صرفه جویی در مصرف انرژی، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهبود اقلیم طبیعی نیز تسهیلات پرداخت کرده است./ رده

فرصت طلایی برای متقاضیان وام فوری | اعطای وام فوری 300 میلیون تومانی دو سر سود

بانک گردشگری به مشتریان خوش حساب خود تا سقف 300 میلیون تومان در قالب طرح «دو سر سود» وام پرداخت می‌کند. مشتریان به جهت دریافت این تسهیلات باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند.

افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح دو سر سود هستند، نیازی به ارائه ضامن رسمی ندارند. سپرده متقاضیان این تسهیلات به عنوان ضمانت تا پایان بازپرداخت اقساط مسدود خواهد شد. اما طی این مدت به اصل سپرده سود 18 درصد تعلق می‌گیرد. سود این وام نیز 18 درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 24 ماه می‌رسد. در واقع میزان سود پرداختی بر اصل سپرده با سود تسهیلات سر به سر می‌شود و دیگر لازم نیست متقاضیان قسطی بپردازند.

با توجه به مبلغ تسهیلات، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، کل سود وام 18 میلیون و 28 هزار و 785 تومان است. مجموع رقم وام و سود آن نیز 198 میلیون و 128 هزار و 785 تومان خواهد بود.

OeaCyRcN3x9k

وام فوری بلاعوض مسکن برای خانواده‌ هایی با این شرایط

اکبر نیکزاد از پیشنهاد پرداخت وام بلاعوض به خانواده‌های کم درآمد در لایحه بودجه سال آینده خبر داد و به خبرگزاری صدا و سیما گفت اعضای کمیسیون عمران مجلس از این پیشنهاد استقبال کرده‌اند اما مبلغ این کمک بلاعوض پس از نهایی شدن مصوبه اعلام خواهد شد.

پیشنهاد بنیاد مسکن با موافقت کمیسیون عمران به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه فرستاده خواهد شد تا بررسی شود.

رئیس بنیاد مسکن گفت که «وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با سود ۵ درصد در سال آینده ثابت خواهد بود و وام پیشنهادی بلاعوض برای خانواده‌های کم درآمد علاوه بر این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته می‌شود.»

حق مسکن

به گفته آقای نیکزاد، افزایش اعتبارات این بنیاد که نمایندگان کمیسیون عمران هم بر آن تأکید داشته‌اند،‌ می‌تواند «در فعالیت‌های این بنیاد برای ساخت مسکن اقشار کم درآمد و روستایی جهش ایجاد کند.»

او همچنین گفت بنیاد مسکن تاکنون ۳۱۸ هزار واحد مسکن در شهر‌ها و روستا‌های کشور ساخته است.

وام فوری 100 میلیونی بدون نیاز به ضامن

 
آن دسته از مشتریان بانک شهر که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت یا جاری یا قرض الحسنه داشته باشند و امتیاز لازم را به دست آورده باشند، امکان درخواست برای وام 50 میلیون تومانی را دارند. این وام در قالب طرح «بدون ضامن بانک شهر» به مشتریان واجد شرایط ارائه شده است.

بانک مرکزی

اشخاصی که کمبود نقدینگی دارند، در صورتی که حداقل سه ماه از افتتاح سپرده وی در بانک شهر گذشته باشد، می‌تواند برای وام 50 میلیون تومانی این مجموعه درخواست دهد. حداکثر سود این وام 18 درصد بوده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. در صورتی که فرد امتیاز لازم را برای دریافت وام کسب کرده باشد، نیازی به ارائه ضامن ندارد. ضمانت اصلی برای این نوع تسهیلات، اعتبارسنجی متقاضی و داشتن اعتبار شغلی است.

با توجه به نرخ  وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود تسهیلات 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 65 میلیون و 174 هزار و 312 تومان خواهد بود.

وام فوری  برای بازنشستگان با نرخ کارمزد ۴ درصد

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات اعتباری ۴ میلیون تومانی سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش، به صورت قرض الحسنه خبر داد.

به نقل از ایسنا، محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات بانکی به مبلغ ۴ میلیون تومان با دوره بازپرداخت یکساله و نرخ کارمزد ۴ درصد به متقاضیان ارائه می شود. بازپرداخت این تسهیلات یک ماه پس از پرداخت، از حقوق فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

وی اظهارکرد: بازنشستگان علاوه بر امکان استفاده از کمک هزینه سفر که تابع شرایط بهره مندی از سهمیه تورها است، می توانند از تسهیلات بانکی قرض الحسنه چهار میلیون تومانی (درصورت دارا بودن شرایط اخذ تسهیلات) نیز بهره مند شوند.

مرتضایی فرد ادامه داد: متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir و از طریق لینک طرح های یاری (خدمات گردشگری و سفر) به سامانه تورهای مسافرتی شرکت پرشین گلف متصل شده و اقدام به ثبت نام در تورهای تعریف شده این شرکت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی افزود: پس از انجام ثبت نام متقاضی در تورهای اعلامی از سوی شرکت پرشین گلف، در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات اعتباری، ابتدا مبلغ ۴ میلیون تومان از کل هزینه تور کسر شده و مبلغ باقیمانده به صورت نقدی توسط متقاضی به شرکت پرداخت می شود.

لازم به یادآوری است که خدمات گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری تنها از طریق سامانه تورهای مسافرتی شرکت پرشین گلف با نام “سامانه خاتم تور” به بازنشستگان تحت پوشش ارائه می شود. متقاضیان می توانند از طریق لینک khatamtour.com یا از طریق مراجعه به شرکت پرشین گلف یا تماس با آن شرکت با شماره تلفن ٨۶٨٢-٠٢١ از فرایند ارائه این خدمات و تورهای شرکت مطلع شوند.

مدیرعامل یک بانک قرض‌الحسنه افزود: در قدم دیگر اعتبارسنجی الکترونیکی راه اندازی کرده‌ایم که بر اثر آن اخذ تضامین و وثایق حذف شده است.

به گفته حسین زاده اقدام جدید این بانک که سال گذشته وجود نداشت اما امسال اضافه شد این است که سفته کاغذی و چک را از فرآیند دریافت وام حذف کرده و از ابتدای امسال با سفته الکترونیکی از متقاضیان تضامین را دریافت می‌کنیم.

او خاطرنشان کرد: هم وام گیرنده و هم ضامن سفته الکترونیک می‌دهند. حتی بخش قابل توجهی از متقاضیان نیاز به دادن تضامین ندارند و با اعتبارسنجی می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

شرایط دریافت وام فوری 500 میلیون تومانی + مبلغ اقساط

به نقل از رده، متقاضیان وام 500 میلیون تومانی بانک ملت برای درخواست این تسهیلات باید نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی اقدام کنند. البته صرف افتتاح سپرده کافی نبوده و باید حداقل یک ماه از خواب آن گذشته باشد. سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری و مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود، اما حداکثر این سود 18 درصد اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت این وام به 60 ماه می‌رسد. مشتریان متقاضی این وام باید ضامن رسمی داشته باشند و اعتبار شغلی آن‌ها نیز به عنوان ضمانت پذیرفته می‌شود.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

وام فوری 200 میلیونی با شرایط خاص

بانک کارآفرین به افرادی که بتوانند میانگین سپرده مناسب ایجاد کنند تا سقف 200 میلیون تومان وام می‌پردازد. منتهی 22 درصد از مبلغ این تسهیلات تا زمان تسویه کامل اقساط نزد بانک مسدود خواهد شد. سود این وام 24 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. اشخاصی که قصد دریافت این وام را دارند باید ضامن رسمی و سند ملکی ارائه دهند. برای مبلغ تا سقف 60 میلیون تومان داشتن ضامن رسمی و برای بیشتر از این مبلغ سند ملکی لازم است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

وام فوری 200 میلیونی با سود 4 و 2 درصد

مشتریان بانک گردشگری که مایل به دریافت وام قرض الحسنه هستند، می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه برای تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح «پارسا» درخواست بدهند.

به گزارش بانک اول افرادی که مایل به دریافت وام فوری قرض الحسنه 200 میلیون تومانی هستند، باید حداقل مدت چهار ماه از زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد. این وام بدون سود بوده و تنها به آن کارمزد دو یا 4 درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی این تسهیلات، ارائه ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است متقاضیان این تسهیلات نباید بدهکار باشند یا در لیست سیاه بانک مرکزی قرار داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان سود 5 میلیون و 555 هزار و 550 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن به 200 میلیون و 99 هزار و 800 تومان می‌رسد.

بانک گردشگری در یک سال اخیر چه میزان وام تکلیفی پرداخت کرد؟

این بانک در قالب انواع طرح‌ها و محصولات، تسهیلات زیادی به مشتریان خود پرداخت می‌کند. این بانک تسهیلات تکلیفی هم به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند. براساس آخرین گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، این مجموعه در سال 1400 هزار و 650 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان واجد شرایط پرداخت. در بخش ودیعه مسکن نیز طی سال 1400 نزدیک به 3 هزار و 787 فقره وام اعطا کرد. میزان تسهیلات فرزندآوری پرداخت شده توسط این مجموعه طی پنج ماهه نخست سال جاری 559 فقره اعلام شد.

طبق همین گزارش، تاکنون 72 درصد متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 60 درصد متقاضیان تسهیلات فرزندآوری از طریق این مجموعه تامین مالی شده‌اند. در حال حاضر نیز روند پرداخت این نوع وام‌ها به متقاضیان واجد شرایط ادامه دارد.

وام فوری 200 میلیونی بانک دی برای افراد خاص

آن دسته از مشتریان بانک دی که پزشک یا سردفتردار یا مهندس هستند و کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 200 میلیون تومانی طرح «دیدار» بانک دی استفاده کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که رده شغلی پزشکی، حقوقی و مهندسی هستند، امکان درخواست وام 200 میلیون تومانی بانک دی را دارند، فقط باید قبل از درخواست تسهیلات در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. این تسهیلات به میانگین حداقل سه ماهه احتیاج دارد. ضمانت اصلی برای این وام ارائه ضامن رسمی هم صنف متقاضی است که پروانه کسب هم داشته باشد. علاوه بر این داشتن اعتبار شغلی هم یک ضمانت اصلی دیگر برای دریافت این تسهیلات است. سقف سود این تسهیلات به 18 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام هم 60 ماه اعلام شده است.

بانک دی همواره در قالب طرح‌ها و تسهیلات گوناگون کمبود نقدینگی مشتریان را جبران می‌کند. این بانک در بخش پرداخت تسهیلات به حوزه فناوری و طرح‌های پژوهشی هم توجه دارد و از این گونه موضوعات حداکثر حمایت را به عمل می‌آورد. اخیرا روابط عمومی بانک دی اعلام کرده که این مجموعه در راستای مسئولیت اجتماعی خود تاکنون از 89 پروپوزال در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا حمایت مادی و معنوی به عمل آورده است.

این مجموعه تا به حال به ارزیابی میزان تسهیلات پرداختی و مسائل مرتبط با آن پرداخته است. طبق آمار ارائه شده در وبسایت بانک دی، این مجموعه در زمینه نسبت تسهیلات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی، 50 درصد کاهش را تجربه کرده است. این نسبت که با نام ان پی ال شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها در ارزیابی بانک‌ها محسوب می‌شود.

وام فوری 200 میلیون تومانی بانک صادرات

بانک صادرات در طرح ۶۷ خود به متقاضیان وام فوری پرداخت می‌کند. حداقل مبلغ وام در طرح ۶۷ معادل پنج میلیون تومان و سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان است. همچنین سود این وام ۶ درصد است.

برای دریافت این وام، ابتدا لازم است که متقاضیان در بانک صادرات سپرده کوتاه مدت افتتاح کنند و این سپرده مسدود خواهد شد.. این سپرده کوتاه مدت سودی هفت درصدی را برای مشتری تضمین می‌کند و این سود به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب در بانک صادرات، تا سقف ۸۰ درصد سپرده خود از این بانک وام فوری دریافت کنند.

تعداد اقساط و مدت‌زمان بازپرداخت طرح ۶۷ بانک صادرات، بر اساس مبلغ سرمایه‌گذاری و تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌شود اما حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است.

هر قسط وام ۲۰۰ میلیونی در این طرح حدود ۶ میلیون تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، پس از کسر دریافتی مربوط به سود سپرده به ۱۹ میلیون تومان می‌رسد.

وام فوری ۳۰۰ میلیونی در طرح آنی بانک تجارت

بانک تجارت در طرح آنی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، وام فوری پرداخت می‌کند. نرخ سود تسهیلات آنی بانک تجارت با توجه به نرخ سود سپرده و میزان تسهیلات درخواستی، بین ۴ تا ۱۸ درصد متغیر است.

ضمانت این وام نیز با مسدودی سپرده است و ابطال این سپرده قبل از سررسید منوط به تسویه کامل مبلغ وام است. این سپرده نیز به مشتریان سود پرداخت می‌کند. با این وجود مشتری می‌تواند با انتخاب خود سود پنج، ۱۰ و ۱۵ درصد دریافت کنند.

هر قسط این وام با سود هفت درصدی و بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز به ۹ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان می‌رسد. به علاوه متقاضیان این وام با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه و سود چهار درصدی، ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قسط پرداخت می‌کند.

متقاضیان این وام ۳۰۰ میلیون تومانی در نهایت معادل ۳۳۰ میلیون تومان به بانک تجارت پرداخت می‌کنند.

وام فوری بانکی 500 میلیون تومانی با سود 7 درصد

بانک ملت با بروزرسانی طرح حامی ٬ سقف تسهیلات خرید لوازم خانگی را در سال جدید تا ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داد.نرخ این وام از ۷ الی ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت از ۲۴ الی ۶۰ ماه است.

وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و... می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام بانکی به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند. پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام بانکی و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام بانکی می پردازیم.

به تازگی بانک ملت با بروزرسانی تسهیلات طرح حامی (صدور کارت اعتباری / عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده) سقف این وام را تا ۵ یک میلیارد ریال ( ۲۰۰ میلیون تومان صدور کارت اعتباری و ۳۰۰ میلیون تومان واریز به حساب فروشنده) افزایش داده است.

تسهیلات طرح حامی نوعی وام است که متقاضیان می توانند با استفاده از آن نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود از یک یا مجموعه نمایندگی های شریک تجاری خاص اقدام نمایند.

اعطای وام و تسهیلات طرح در دو قالب صدور کارت اعتباری و عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده به طور هم زمان امکان پذیر است.

حامی کارت ملت : نوعی کارت اعتباری است که دارندگان آن می توانند نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام نموده و وجه آن را به صورت قسطی باز پرداخت نمایند . این کارت صرفا ویژه استفاده در پایانه های فروش یا درگاه پرداخت اینترنتی شریک تجاری است.

عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده : متقاضیان این نوع تسهیلات می بایست نسبت به تهیه و ارایه پیش فاکتور از نمایندگی های معتبر و یا سایت فروش شرکت که شماره حساب فروشنده در متن آن درج شده اقدام نمایند.

اسامی شرکای تجاری طرح تسهیلات حامی به تفکیک شریک تجاری ٬ نمایندگی های ایشان و سایر اطلاعات مورد نیاز در پورتال اینترنتی www.mellatshop.bankmellat.ir در دسترس قرار دارد.

اسامی شرکای تجاری طرف قرارداد بانک ملت که امکان خرید محصولات با استفاده از طرح حامی در آنها وجود دارد:

۱-اسنوا٬ دوو٬ بست ( گروه انتخاب)

۲-امرسان

۳-گلد ایران

۴-یورو استار و یورو پلاس (رهاورد کالای ایزدی)

۵-فرش زمرد مشهد

۶- پاکشوما

۷- ایکس ویژن و تی سی ال (ماد ایران)

۸-فرش شاهکار مشهد

۹-جنرال هتوس وشتهم (ماندگار کیمیا)

۱۰- الکترواستیل

۱۱-ایران رادیاتور

نرخ سود تسهیلات و مهلت بازپرداخت:

-نرخ سود تسهیلات ۷ درصد بر ای بازپرداخت ۲۴ ماهه

-نرخ سود تسهیلات ۱۱ درصد برای بازپرداخت ۳۶ ماهه

- نرخ سود تسهیلات ۱۵ پدرصد برای بازپرداخت ۴۸ ماهه

- نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد برای باز پرداخت ۶۰ ماهه

اعطای تسهیلات طرح حامی بدون نیاز به معدل حساب و بدون نیاز به مبلغ مسدودی است.

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد چک برگشتی و تسهیلات سررسید گذشته ٬ معوق و مشکوک الوصول در سیستم بانکی کشور باشند.

در واقع سند ملک و خانه شما تا زمان پرداخت آخرین قسط وام به عنوان ضمانت در رهن بانک قرار می‌گیرد. پس اگر متقاضی دریافت وام با سند منزل هستید، کافی است سند خانه یا ملک را پیش بانک بگذارید و وام بگیرید. مزیت گرفتن وام فوری با سند ملکی هم این است که چون ارزش ملک معمولا بالاست، مشکلی برای گرفتن وام تا بالاترین سقف ممکن ندارید.

وام با سند ملکی

هر کدام از بانک‌ها برای دریافت وام با سند ملکی شرایط جداگانه و خاصی دارند. پس یادتان باشد شرایط گرفتن وام با سند خانه در هر بانک یا بانکی دیگر متفاوت است و باید آن را رعایت کنید. البته گرفتن وام با سند کار سختی نیست. تنها کافی است با کامل کردن مدارک مورد نیاز و فرم‌های داخل شعبه طی کمتر از چند روز کاری وام خود را بگیرید. رهن گذاشتن سند ملکی، هزینه کارشناس و مخارج دیگر این کار هم بر عهده متقاضی است. مبلغ وام به طور دقیق معلوم نبوده و بستگی به نوع وام و بانک ارائه دهنده تسهیلات دارد، اما سود وام فوری با سند ملکی معمولا ۱۸ درصد محاسبه می‌شود.

حتما یادتان باشد هر سند ملکی‌ای را که به عنوان وثیقه به بانک می‌دهید، باید مشخصات زیر را داشته باشد:

سندی که به بانک ارائه می‌کنید، باید شش دانگ و کامل باشد.

سند نباید هیچ مشکل و مانع احتمالی‌ در اداره ثبت داشته باشد.

سند مورد نظر نباید در رهن هیچ بانک دیگری باشد، یا وام تسویه‌نشده‌ دیگری روی آن به چشم بخورد.

علاوه بر این‌ها، سابقه خوب وام‌گیرنده، نداشتن چک برگشتی و اقساط معوقه و داشتن امتیاز اعتباری بالا هم اهمیت زیادی دارد.

بانک‌های مختلفی اقدام به دادن وام با سند ملکی می‌کنند.

بانک ملی

بانک ملی همان وام فوری خرید کالا را که معمولا با ضامن رسمی می‌دهد، با وثیقه سند خانه هم در اختیار متقاضیان وام فوری می‌گذارد. سقف وام با سند ملکی بانک ملی ۵۰ میلیون تومان بوده و مخصوص خرید کالاست و برای گرفتن وام نیاز به فاکتور خرید کالا هم دارید.

وام فوری بانک صادرات

وام فوری با سند ملکی بانک صادرات به متقاضیان این وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌پردازد. سود وام ۱۸ درصد و بازپرداخت سه ساله دارد. برای گرفتن این وام هم دو راه پیش رو دارید؛ اول جور کردن دو ضامن رسمی، دوم گذاشتن سند در رهن بانک.

بانک ملت

بیشترین تسهیلات وام فوری با سند خانه را بانک ملت به وام‌گیرندگان می‌دهد. پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی با بازپرداخت ۵ساله به مالک سند ملکی یا بستگان درجه اول او داده می‌شود.

بانک رسالت

یکی از ساده‌ترین راه‌های دریافت وام با سند در بانک رسالت است. کافی است وارد اینترنت بانک رسالت شوید و تقاضای گرفتن وام را ثبت کنید. بعد از موافقت بانک هم یک وام ۶۰ میلیونی با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به شما می‌دهند. ضمانت این وام هم با سند ملکی خواهد بود و نیاز به وثیقه دیگری ندارید.

وام فوری خرید کالای ایرانی بگیرید

مهلت ثبت‌نام وام خرید کالا برای خبرنگاران تا ۱۰ بهمن ماه تمدید شد.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به ثبت‌نام ۲۳۰۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای دریافت وام خرید کالای ایرانی از تمدید مهلت ثبت‌نام تا ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در این اطلاعیه ضمن اشاره به اینکه تا کنون ۲۳۰۰ نفر از خبرنگاران با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور نسبت به ثبت درخواست خود برای بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کرده‌اند، افزوده است: بنا به درخواست شماری از مدیران مسئول و خبرنگاران، مهلت ثبت نام برای دریافت وام خرید کالای ایرانی تا ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

بر این اساس، خبرنگارانی که در سامانه جامع رسانه‌­های کشور دارای پرونده خبرنگاری تایید و به‌روزرسانی شده در ۶ ماه اخیر هستند، تا ۱۰ بهمن‌ماه فرصت دارند به سامانه مذکور، مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

وام خرید کالای ایرانی طبق تفاهم‌نامه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت به اصحاب رسانه؛ خبرنگاران، صاحبان امتیاز و مدیران مسئول قابل پرداخت است.

این تسهیلات در مبالغ ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی و برای خرید کالای صرفاً ایرانی با ۵ درصد تخفیف به اصحاب رسانه قابل پرداخت است. بنابر این گزارش، نرخ سود وام با بازپرداخت سه ساله ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد.

همچنین تضامین لازم برای وام ۳۰ میلیون تومانی سفته دیجیتال و برای وام ۵۰ میلیونی سفته دیجیتال به‌همراه یک ضامن کارمند (قراردادی، پیمانی و یا رسمی) و یا نامه کسر از حقوق وام‌گیرنده خواهد بود.

فرآیند ثبت‌نام و تخصیص وام کالا به اصحاب رسانه پس از ارسال فهرست اسامی متقاضیان واجد شرایط به وزارت صمت، طی اطلاعیه بعدی اعلام می­‌شود./فارس

وام فوری جذاب بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تقویت قدرت مالی هموطنان، طرح ۲ در یک را با اعطای ۲ وام قرض الحسنه با یک سپرده اجرا می کند.

در طرح ۲ در یک می توانید با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و به پشتوانه حساب خود ۲ بار وام قرض الحسنه دریافت نمایید. در این طرح، صاحبان سپرده می توانند با افتتاح حساب و تکمیل موجودی در بانک، به صورت آنی تا ۱۰۰ درصد مبلغ افتتاحی خود را بدون ضامن وام قرض الحسنه دریافت نمایند. 

با یک بار افتتاح حساب، ۲ بار وام قرض الحسنه دریافت می کنید

وام اول با کارمزد۱% و وام دوم به میزان امتیاز میانگین مشتری با کارمزد ۴ % پرداخت می شود.

زمان پرداخت وام اول: یک روز پس از تشکیل پرونده می باشد.

مبلغ وام اول: به انتخاب مشتری و حداکثر تا ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده افتتاحی

تعداد اقساط: تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری

ضامن: برای صاحب سپرده بدون ضامن

کارمزد وام : ۱ درصد

حداکثر سقف وام اول: ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل سپرده ویژه

مشخصات وام دوم

مبلغ وام: بر اساس میانگین حاصله از (باقیمانده سپرده افتتاحی مشتری و بازپرداخت اقساط ماهانه وام اول)

تعداد اقساط: تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری

ضامن: با ارائه ضامن معتبر

کارمزد: ۴ درصد

حداکثر سقف وام دوم: ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل منابع بانک

مثال :

در صورتی که شما مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در سپرده ویژه اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران واریز کنید در کوتاه ترین زمان ممکن و حداکثر یک روز، شخصاً می توانید بدون نیاز به ضامن، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان با اقساط قابل انتخاب (از ۲ ماه تا ۶۰ ماه) بطور مثال ۳۶ ماهه و کارمزد ۱ درصد دریافت کنید. در این حالت شما می توانید بعد از بازپرداخت اقساط و تسویه وام اول،از تسهیلات مرحله دوم بانک معادل امتیاز حاصله از ۵ میلیون تومان باقیمانده بعلاوه بازگشت اقساط وام ۱۰۰ میلیون تومانی مطابق ضرایب سیاست اعتباری مرتبط با سال مورد نظر و ضوابط و مقررات جاری بانک بهره مند شوید.

بانک ملت در راستای انجام رسالت اجتماعی و به منظور ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه محصول قرض الحسنه ویژه را جهت خدمت رسانی به گروه های ذیل ارائه می نماید:

- صندوق‌های قرض الحسنه کارکنان سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات

- اشخاص حقیقی و حقوقی خیّر 

که مایل به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از محل وجوه خود به اشخاص نیازمند می باشند لیکن امکان مدیریت کردن عملیات پرداخت تسهیلات و جمع آوری اقساط آن را ندارند یا مایل به رسمیت بخشیدن به این عملیات از طریق بانک می باشند.