محسن هاشمی رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد در تمامی محورهای استان به‌صورت روان بوده و از لحاظ جوی هیچ مشکلی نداریم. 

وی با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز ۱۶ آذر تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۹ آذر از محور‌های شمال ممنوع است. 

رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۱۶ و پنج‌شنبه ۱۷ آذر ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یک‌طرفه خواهد بود. 

هاشمی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۱۸ آذرماه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود. 

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ جمعه ۱۸ آذرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه می‌شود. 

رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران یادآور شد: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود. 

هاشمی با تاکید بر اینکه اجرای این محدودیت‌ها به افزایش حجم تردد در محور‌ها بستگی دارد، خاطرنشان کرد: درصورتی‌که وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود. 

وی بیان کرد: ماموران پلیس راه و راهداری برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی ترافیک در جاده‌های مستقر شده‌اند. 

رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:کاربران جاده‌ای و مسافران برای اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱، سایت به آدرس WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ تماس بگیرند.