سیما خضرآبادی یکی از بازیگران زیبای  محبوب ایرانی است. سیما خضرآبادی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. همسر سیما خضرآبادی سهیل تیرگپ می باشد.

سیما خضرآبادی

استایل شیک و خاص سیما خضرآبادی در جشنواره حافظ + عکس

بیوگرافی سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی متولد 11 فرودین 1368 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است ، خیلی علاقه دارد جهانگرد شود ، جدیدا به فکر سلامتی و ورزش کردن است ، می گوید به زیبایی و شیک بودن لباس اهمیت می دهم.

بازیگر فوق لیسانسه‌ها در کنار سیما خضرآبادی + عکس

خانواده سیما خضرآبادی

پدرش حسن خضرآبادی مدیر تولید و مادر چهره پرداز سینما می باشد ، برادرش نیز مدتی کار تصویرداری می کرد و حالا در فست فود خود کار می کند.

استایل مدلینگی سیما خضرآبادی + عکس

سرسختی ها پدر سیما خضرآبادی

دانش آموز درسخوانی بودم و پدرم به شدت مخالف این بودند که در سن و سال کم وارد دنیای بازیگری شوم چون معتقد بودند به درسم لطمه می خورد ، پدرم دوست داشتند من در شرایط حرفه ای و پس از گذراندن دوره های بازیگری یا تحصیل در این رشته وارد این حرفه شوم به همین علت کارم در سینما و تلویزیون را همزمان با اتمام تحصیلاتم آغاز کردم.

لباس زیبای سیما خضرآبادی در سالگرد ازدواجش به همراه همسرش + عکس

اولین فعالیت هنری سیما خضرآبادی

خضر آبادی اولین کار خود را با سریال «ایستگاه آخر» منوچهر عسگری نسب آغاز کرد و در سینمایی «کودک و فرشته» در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت الله دیده شد. بعد از آن در فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال های «چک برگشتی» و «هفت سین» هم یکی از نقش های اصلی را بازی کرد.او در سریال علی البدل هم بازی قابل قبولی را ایفا کرد.سیما خضرآبادی ، نقش دانشجویی به نام آناهیتا اقبالی را در سریال «علی البدل» بازی می کرد.

سیما خضرآبادی و همسرش در خارج از کشور + عکس