نوید محمد زاده بازیگر معروف سینما است. نوید محمد زاده بازیگر ایرانی است. نوید محمد زاده همسر فرشته حسینی است. نوید محمد زاده بازیگر کرد کشور است.

 نوید محمد زاده

بیوگرافی  نوید محمد زاده 

نوید محمدزاده زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ بازیگر ایرانی است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر می‌دانستند.همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است. نوید محمدزاده اولین تجربه حضور در نمایش خانگی را با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد.

ویلای لاکچری نوید محمدزاده + عکس

ازدواج نوید محمد زاده با فرشته حسینی

نوید محمدزاده بازیگر مطرح سینما که در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی با فرشته حسینی بازیگر افغان کشورمان، نقش خواهر و برادر را بازی می کردند در ماهها اخیر با توجه به تصاویری که به اشتراک گذاشتند گمانه زنی هایی را در خصوص ازدواج این دو بازیگر در میان هواداران خود به وجود آوردند.

سیگار کشیدن نوید محمدزاده در ویلای شیکش + عکس

کارنامه هنری نوید محمدزاده

اولین تجربه قرار گرفتن نوید محمدزاده در برابر دوربین، با فیلم آندو به کارگردانی بهروز قبادی رقم خورد که هیچ‌ وقت پروانه نمایش نگرفت.

از جمله افتخارات نوید محمد‌زاده می‌توان به کسب دو جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر و کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از بخش افق های هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز اشاره کرد.

نوید محمد‌زاده سابقه بازی در فیلم‌هایی همچون متری شیش و نیم، لانتوری، ابد و یک روز، خشم و هیاهو، خفه‌گی و عصبانی نیستم را در کارنامه هنری خود دارد. او همچنین در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش آفرینی کرده و در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

کنایه سنگین حمید گودرزی به نوید محمدزاده در دورهمی/ آدم‌های چرک و کثیف، ستارگان امروز سینمای ایران شده‌اند