یکتا ناصر یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام یکتا ناصر است. یکتا ناصر هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از یکتا ناصر را ملاحظه می‌کنید.

 یکتا ناصر

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران است. آن ها در اسفند سال ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند، این زوج صاحب فرزند دختری به نام سوفیا هستند.

یکتا ناصر با لباس عروس در کنار منوچهر هادی + عکس

تجربه مادری یکتا ناصر

مادر بودن خیلی سخته ولی خیلی جذاب و لذت بخشه. هنگامی که سرِ کار هستم فیلم و عکس های سوفیا را می بینم و حس های جدیدی را تجربه می کنم، خیلی به زندگی امیدوار شدم، خیلی بیشتر تلاش می کنم از خودم مراقبت کنم به خاطرِ دخترم.

کلا جون دوست تر شدم، تلاش می کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل تمامی پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تو زندگی تجربه کنه.

سلفی مادر دختری یکتا ناصر + عکس

یکتا ناصر در دل

دل مجموعه‌ای نمایشی ساخته منوچهر هادی است. این سریال محصول سال ۹۸ ایران در شبکه نمایش خانگی است. یکتا ناصر در این سریال نقش آوا را ایفا کرده است. سریال دل یک ملودرام اجتماعی است که دو جوان عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و در این میان با فراز و نشیب‌های مختلفی مواجه می‌شوند.

بوسه‌منوچهر هادی و‌یکتا ناصر در پشت صحنه دل + عکس