حمید شریف زاده علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون کارگردان تئاتر نیز است. حمید شریف زاده بازیگر‌ نقش محمد در بچه مهندس می باشد. از ازدواج و همسر حمید شریف زاده بازیگر سینما و تلویزیون اطلاعات دقیقی در دست نیست. در ادامه عکسی از حمید شریف زاده مشاهده میکنید.

حمید شریف زاده

بیوگرافی حمید شریف زاده

حمید شریف زاده بازیگر نقش محمد در سریال بچه مهندس متولد 5 بهمن 1365 در تهران می باشد. حمید شریف زاده فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری، و علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون کارگردان تئاتر نیز است.

کارنامه هنری حمید شریف زاده

شریف زاده یکی از بازیگران تئاتری محسوب میشود که از ۱۷ سالگی وارد عرصه هنر شده است. او علاوه بر بازیگری، به کارگردانی و نویسندگی نیز مشغول است. از کارهای او در این زمینه می‌توان به تئاترهای «حالش خوب باشد» و «من خیال تو نیستم» اشاره کرد.

حمید شریف زاده برای اولین بار با بازی در سریال تلویزیونی «فاصله ها» در سال ۱۳۸۷، وارد قاب تلویزیون شد و سپس در سریال‌ «کیفر» به کارگردانی حسین تبریزی ایفای نقش نمود.

او فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرده، و اولین سریالی که در آن به ایفای نقش پرداخته،سریال “یکی از میان ما “می باشد.

وی با بازی در سریال فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده با نقش علی صبوری به بینندگان تلویزیون معرفی شد.

از کارهای او در تلویزیون می توان سریال کیفر به کارگردانی و نویسندگی حسین تبریزی را نام برد که در این سریال در کنار بازیگرانی چون کامبیز دیرباز،امیر دژاکام،فریبا کوثری و فریبا متخصص بازی کرده است.او همچنین در فیلم ناسپاس به کارگردانی حسن هدایت در کنار بازیگران بزرگی مثل الناز شاکردوست،پوریا پورسرخ،نیما شاهرخ شاهی و لیندا کیانی به ایفای نقش پرداخته است.

از دیگر کارهای او در تلویزیون می توان به سریال زمین انسان ها و سریال بچه مهندس فصل اول و دوم اشاره کرد.

حمید شریف زاده در سریال بچه مهندس

حمید شریف زاده در سریال بچه مهندس بازیگر نقش محمد می باشد او در این سریال نقش پسر بابا اسماعیل را بازی می کند که به سفر رفته بود و حالا از سفر برگشته و می خواهد ازدواج کند و….

سریال بچه مهندس که این روزها از شبکه دو سیما پخش می شود و به قسمت های پایانی سریال نزدیک می شود داستان  این مجموعه حول زندگی شخصیتی به نام «جواد جوادی» می‌چرخد که بیننده از کمی بعد از تولدش با او و فراز و فرود‌های زندگیش در یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و در کنار آدم‌هایی با قصه‌های مختلف همراه می‌شود.