الناز شاکردوست  بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر ایرانی است.  الناز شاکردوست  بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. .  الناز شاکردوست  از بازیگران کم بااستعداد سینما است. تصویری از الناز شاکردوست  بازیگر ایرانی را در ادامه می بینید.

الناز شاکردوست

بیوگرافی  الناز شاکردوست

الناز شاکردوست  زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران است  الناز شاکردوست  در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. بازیگر زن کشورمان که بمدت دو سال در لندن به سر برده عکسهای متفاوتی از برادرش منتشر نمود .  بازیگر زن سینمای ایران دارای خواهری به نام  الیکا و برادری به نام علیست که شباهت بسیاری به وی دارد.

اعتراض خانواده عبدالمالک ریگی به الناز شاکردوست+عکس

رفیق بامرام الناز شاکردوست

عجیب ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

چهره متفاوت الناز شاکردوست بر روی یک پوستر/عکس

رضا صادقی خواننده مورد علاقه الناز شاکردوست

الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد.

نذری عجیب الناز شاکردوست در رستورانشان