حامد بهداد  کارگردان بازیگر خواننده ایرانی است.  حامد بهداد  ازدواج نکرده و مجرد است.  حامد بهداد  از یک شرکت تبلیغاتی شروع کرد و با کمک رامبد وارد بازیگری شد.جذاب ترین عکس حامد بهداد را در زیر ببینید.

حامد بهداد

بیوگرافی حامد بهداد

حامد تفنگساز صابری بهداد زادهٔ ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در شهر مشهد است. او دوران کودکی و نوجوانی‌اش را به ترتیب در شهرهای مشهد، تهران و نیشابور زندگی کرده‌است و در دوران دبیرستان دوباره به همراه خانواده‌اش به مشهد بازگشته‌است.او دارای تحصیلات لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

حامد بهداد در کنار بانوی اول سینمای ایران + عکس

شروع بکار حامد بهداد

حامد بهداد به واسطه رامبد جوان و پیشنهاد او به همایون اسعدیان وارد سینما شد. او برای فیلم «آخر بازی» بازی خود را به حامد بهداد داد، قبل از آن بهداد در دفتر تبلیغاتی رامبد کار می کرد و ضمن تحصیل در رشته تئاتر آچار فرانسه این دفتر تبلیغاتی بود.

میز غذای دل انگیز حامد بهداد + عکس

عمق دوستی حامد بهداد با رامبد

یک‌ بار احساس کردم، دیگر مثل قبل با رامبد دوست و رفیق نیستیم.

به او پیامک دادم که می دانم دیگر بهترین دوست و رفیق تو نیستم و می دانم که فلانی را از من بیشتر دوست داری، پس از این به بعد رفتارم را بر این اساس تنظیم می کنم.

در جواب این پیامک من او جواب داد که احمقی اگر فکر کنی که بین دوست‌ هایم کسی را به اندازه تو دوست داشته باشم و باز من جواب دادم:

پس من رفتارم را براساس آخرین پیامک تو تنظیم می کنم.

کافه گردی مادر حامد بهداد با پسرش + عکس

حامد بهداد