هلیا امامی بازیگر زن زیبا و خوش استایل سینمای ایران است. هلیا امامی در حال حاضر مجرد است. هلیا امامی طرفداران زیادی در ایران دارد.

helia-emami-photokade-5

تیپ جدید هلیا امامی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر/عکس

بیوگرافی هلیا امامی

هلیا امامی هنر پیشه زیبای کشورمان متولد مرداد ماه سال1366در تهران می باشد و هم اکنون 31 ساله است . این بازیگر توانمند کشورمان دوره بازیگری خود را زیر نظر استاد سمندریان گذرانده است و اینگونه پا به عرصه دنیای هنر گذاشته است.

مادر جوان هلیا امامی /عکس

آغاز فعالیت هنری هلیا امامی در سینمای ایران

هلیا امامی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون فعالیت خودش را با حضور در کلاس های بازیگری مرحوم استاد سمندریان آغاز نمود وتوسط او به چیستا یثربی معرفی شد و سپس مدت ها در تئاتر به ایفای نقش پرداخت و در آخر با بازی در ٢ تله فیلم به نام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر وارد شود.

هلیا امامی با فیلم تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی اولین حضور حرفه ای خود را در سینما به ثبت رساند و در این فیلم  درکنار بازیگرانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری به ایفای نقش پرداخت.

تیپ جدید و جالب هلیا امامی /عکس

خانواده هلیا امامی

هلیا امامی در کودکی پدرش را از دست داده و یک برادر دارد که در صفحه اینستاگرامش اینگونه درباره شان نوشته :

برادر که داری غصه بی معنی ترین کلمه میشه به افتخاره همه داداشیا همه ی اونایی که مثل من یه برادر دارن که بهش افتخار میکنن یه قلب تو کامنت بزارن که بدونن چقدر برامون عزیزن

شغل دوم هلیا امامی بازیگر فیلم از یاد رفته ها