بلوچی علاوه بر دریافت جایزه، در طول فستیوال یک کلاس تخصصی برگزار می‌کند و همچنین در مراسم اکران جدیدترین فیلمش یعنی «دختر داخل فواره» شرکت می‌کند.

 

پیش‌نمایش بین‌المللی انیمیشن موزیکال کمدی «آواز بخوان ۲» فستیوال فیلم تورین را افتتاح می‌کند که مهم‌ترین رخداد سینمایی ایتالیا برای کارگردان‌های جوان و فیلم‌های مستقل است.

 به نقل از ورایتی، این فستیوال که دوره امسال خود را بین روزهای بیست‌ و ششم نوامبر و چهارم دسامبر برگزار می‌کند، قصد دارد به مونیکا بِلوچی جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای خود را اهدا کند.

تجلیل از مونیکا بلوچی

گارت جنینگز کارگردان در تورین خواهد بود تا اکران دنباله خود برای فیلم ۲۰۱۶ «آواز بخوان» را همراهی کند. این فیلم داستان یک کوالا به نام باستر با صداپیشگی متیو مک‌کانهی و دوستانش را تعریف می‌کند که می‌خواهند در یک کنسرت اجرا کنند اما باید دوست گوشه‌گیرشان با بازی بونو را راضی کنند به آنها ملحق شود.

بلوچی علاوه بر دریافت جایزه، در طول فستیوال یک کلاس تخصصی برگزار می‌کند و همچنین در مراسم اکران جدیدترین فیلمش یعنی «دختر داخل فواره» شرکت می‌کند. این فیلم توسط آنتون‌جیولیو پانیزی کارگردانی شده و در آن بلوچی نقش آنیتا اکبرگ بازیگر مشهور قرن بیستمی سوئدی را ایفا می‌کند.

شارلوت گینزبورگ بازیگر شناخته‌شده هم در تورین حضور خواهد داشت تا نخستین فیلمی که خودش کارگردانی کرده یعنی «جین اثر شارلوت» را به نمایش بگذارد که درباره مادر مشهورش جین برکین است.

درخواست تک خوانی زنان توسط خاننده زن سولماز بدری!

گینزبورگ در فیلم «سوزانا اندلر» ساخته بنوآ جکو کارگردان فرانسوی هم بازی کرده و می‌خواهد آن را به نمایش بگذارد. این فیلم اقتباسی از نمایشنامه مارگریت دوراس درباره زنی در دهه شصت میلادی است که با یک مرد ثروتمند و غیرمتعهد ازدواج می‌کند.

بخش رقابتی تورین از ۱۲ فیلم تشکیل شده که بیشتر آنها نخستین آثار کارگردان‌ها هستند و از اوایل امسال در فصل جوایز شناخته شده‌اند. از جمله این فیلم ها می‌توان از درام کره‌ای «تنهایان» و «دختری درخشان» نخستین ساخته ساندرین کیبرلین بازیگر فرانسوی نام برد.

۲ برادر محبوب موسیقی فارسی، مسیح و آرش ای‌پی

تورین پارسال به دلیل پاندمی کاملاً به صورت آنلاین برگزار شده بود اما امسال قرار است تبدیل به نخستین فستیوال ایتالیایی شود که از ۱۰۰ درصد ظرفیت صندلی‌هایش بهره می‌برد. ایتالیا از مدتی پیش به سینماها اجازه داده با دریافت اثبات واکسیناسیون، تمام محدودیت‌های جمعیتی را حذف کنند.