فرآیند ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

مرحله اول : متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب مینماید.
مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده میشود.
مرحله سوم: مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبتنام و با حضور مراجع نظارتی برگزار میگردد.
مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام میگردد و متقاضی میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی)مطلع گردد.
مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، میبایست ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir واریز نمایند . در صورت عدم واریز وجه ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میگردد.

شرایط عمومی بخشنامه فروش فوری ایران خودرو

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.
۲ .حداقل فاصله از آخرین خرید )ثبت نام یا تحویل خودرو( از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه میباشد. همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نمی باشد.
۳ .ثبتنام برای متقاضیان دارای پالک انتظامی فعال )نصب برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی( ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر )عدم انقضای تاریخ اعتبار( الزامی میباشد.
۴ .انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع میباشد.
۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب )شماره شبا( مربوط به خود را معرفی نماید و الزم است از کارتهای بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید.
۶ .شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.
۷ .ثبت نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.
۸ .فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت )آدرس و کدپستی( اقدام نماید.
۹ .گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.
۱۰ .امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.
۱۱ .خودروی قابل ارائه از طریق این بخشنامه، از آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعالم شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

با قیمت پایین خودرو در کارخانه خداحافظی کنید

شرایط اختصاصی بخشنامه فروش فوری ایران خودرو

۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.
۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعالم اسامی منتخبین و توسط مشتری در مرحله واریز وجه صورت خواهد گرفت.
۳ .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابالغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.
۴ .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی میباشد.
۵ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد سالیانه(۳ درصد ماهانه)، خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.
۶ .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار (پنل کاربری) امکان پذیر میباشد و لیکن پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.
۷ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و تمامی پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.
۸ .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باشد.

زمان فعال سازی این بخشنامه روز چهارشنبه مورخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰

*خودروی " دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک " دارای امتیاز ۵ ستاره کیفی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می باشد.
نکته ۱ :کارت طلایی اختیاری یک ستاره پلاس (خدمات عمومی + تعویض رایگان روغن، فیلتر روغن و فیلتر هوا در دو مرحله) به صورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در سطح کارت طالیی یا حذف آن را داشته باشد میتواند قبل از مرحله واریز وجه اقدام نماید.(خدمات عمومی اشتراک طالیی ، پیوست بخشنامه می باشد)
نکته ۲ :در صورت افزایش هزینه ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت می باشد.

خرید 206 ارزان فقط امروز

نکته۳ :متقاضیان خرید محصوالت ایران خودرو صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به آدرس ir.ikco.esale اقدام نمایند و از ثبت نام در سایتهای غیر معتبر و با آدرس مشابه، پرهیز نمایند.