خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین اشتری در حاشیه نشست تخصصی مدیران و رؤسای پلیس راه و راهور استان‌های سراسر کشور افزود: منع تردد شبانه متناسب با رنگ بندی استان‌ها اعمال شده است و لغو قانون منع تردد شبانه باید در ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گیرد و ما تابع دستور هستیم.

وی درباره اقدامات پلیس در ماجرای هک شدن جایگاه‌های سوخت نیز گفت: در مورد هک شدن جایگاه‌های سوخت در کشور نیز، همکاران من در معاونت فاوا و پلیس فتا در کنار دیگر دستگاه‌ها وارد عمل شدند و به کمک آن‌ها رفتند.

سردار اشتری ادامه داد: ناجا هم در کنار دیگر نهاد‌ها از ساعت اول این موضوع پای کار آمد تا مشکل را شناسایی و هم رفع مشکل کند و اقدامات خوب و مؤثری از سوی پلیس انجام شده است.

وی درباره اینکه آیا افرادی در این خصوص دستگیر شده اند یا خیر گفت: جزئیات این موضوع به زودی اعلام می‌شود.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر برگزار نشدن جلسه شورای عالی ترافیک با حضور رئیس جمهور گفت: در دوره قبل با رئیس جمهور مکاتباتی در این خصوص داشتیم، اما این جلسات بدون حضور رئیس جمهور برگزار شد که امیدواریم در دولت سیزدهم این جلسه برگزار شود.

وی درباره اسقاط خودرو‌های فرسوده نیز افزود: در این خصوص جلساتی برگزار و موضوع‌هایی مطرح شد و از مسئولان نیز مطالبه و حتی درخواست برگزاری جلسات خاص کردیم و پیگیر هستیم که البته باید وزاری مربوطه در این خصوص تصمیم بگیرند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم و به نتیجه مطلوب برسانیم.

سردار اشتری گفت: البته دولت سیزدهم اراده‌ای جدی برای حل مشکلات مردم و همچنین همکاری با ناجا دارد و در ماه‌های آینده شاهد رفع مشکلات در این حوزه خواهیم بود.