مریم کاویانی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام مریم کاویانی است. مریم کاویانی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از مریم کاویانی را ملاحظه می‌کنید.

مریم کاویانی

بیوگرافی خانواده مریم کاویانی

در بیوگرافی مریم کاویانی درباره خانواده ی او آمده است : پدر و مادر وی متولد بابل هستند و در یک خانواده 4 نفره با یک برادر کوچکتر از خودش زندگی می کند.

تا 10 سالگی در اهواز بودند، سپس به بابل مهاجرت کردند و تا 30 سالگی آنجا به دانشگاه رفت سپس از سال 1379 به تهران آمدند.

در ادامه بیوگرافی مریم کاویانی درباره خانواده اش میخوانیم : پدرش کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادر وی خانه‌دار. هر دو هم اهل مطالعه، اما نه علاقه‌مند و پیگیر هنرند.

عکس زیر خاکی مریم کاویانی در کنار پدر و برادرش + عکس

ازدواج اول مریم کاویانی و طلاق او

در بیوگرافی مریم کاویانی میخوانیم او مریم کاویانی یکبار ازدواج کرده اما این رابطه در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد، بسیار از سایت ها به اشتباه عکس برادر او را بعنوان همسر اولش منتشر کردند اما در مورد همسر مریم کاویانی هیچ اطلاعاتی تا به امروز منتشر نشده است. حاصل ازدواج اول وی یک فرزند ۲۱ ساله بنام علی می باشد.

مریم کاویانی و پسرش

در بیوگرافی مریم کاویانی آمده است وی از ازدواج اول خود یک پسر دارد که متولد ۱۳۷۶ است و دانشجوی رشته عمران است

مریم کاویانی عکس پسرش را منتشر کرد! عکس

ازدواج دوم مریم کاویانی

از نکات پرجستجو بیوگرافی مریم کاویانی ازدواج او با سیاست مدار معروف است. در اسفند ماه ۹۷ مریم کاویانی و رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت خارجه در اکران خصوصی فیلم ” قرارمون پارک شهر ” با هم دیده شدند و مشخص شد که مدتی قبل با هم ازدواج کرده اند.

مریم کاویانی و همسرش + عکس