حامد کمیلی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام حامد کمیلی است. حامد کمیلی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از حامد کمیلی را ملاحظه می‌کنید.

حامد کمیلی

زندگی شخصی حامد کمیلی

حامد کمیلی در 14 تیر سال 1361 در اصفهان به دنیا آمد.

حامد دو برادر دارد و فصل مورد علاقه اش پاییز است چون به گفته ی خودش در پاییز غمی وجود دارد که در عین شادی نهفته هم دارد .

حامد کمیلی و برادران دوقلواش+عکس

عذرخواهی حامد کمیلی

حامد کمیلی در دی ماه 1390، در برنامه هفت با مجری گری فریدون جیرانی به گفتگو نشست. کمیلی در بخش پایانی این مصاحبه گفت:“الآن فرصتی هست که من از مردم عذرخواهی بکنم چون فیلم هایی از من دیدند که از من انتظار نداشتند. در یک سال اخیر فرصتی پیش آمد که من کارنامه کاری ام را در این مدت مرور کنم.

در این مدت من فیلم هایی بازی کردم. ممکن هست انتخاب های من غلط بوده یا شرایط دیگری پیش آمده باشد.”

او هم چنین در یک برنامه رادیویی به گویندگی رضا رشیدپور در دی ماه 1390، بار دیگر عذرخواهی کرد. رشیدپور در این برنامه خطاب به کمیلی گفت:“حامد جان منظورت فیلم پایان نامه بود؟” کمیلی در پاسخ گفت:” آقای رشید پور مردم ما اینقدر آگاه هستند که نیاز به توضیح اضافه نباشه. باز هم ازشون معذرت میخوام.”

حامد کمیلی در پشت صحنه خوب بد جلف ۲ + عکس

مجموعه های نمایش خانگی حامد کمیلی

حامد کمیلی در مجموعه های نمایش خانگی خاتون، قبله عالم (اختصاصی فیلیمو)، خوب بد جلف: رادیو اکتیو، رقص روی شیشه حضور داشته است.

حامد کمیلی قبله عالم را بازی میکند + عکس