الهام طهموری یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام الهام طهموری است. الهام طهموری هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از الهام طهموری را ملاحظه می‌کنید.

الهام طهموری

بیوگرافی الهام طهموری

الهام طهموری هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون متولد پانزدهمین روز از فروردین ماه سال 1367 در شهر اصفهان می باشد وی در خانواده ای 5 نفره متولد شده است، یک خواهر بزرگتر بنام افسانه طهموری که نقاش است و یک برادر به اسم هومن طهموری دارد.

الهام طهموری و مادرش + عکس

در مرداد ماه سال 1397 خبر ازدواج خانم طهموری رسانه ای شد وی با آقای حامد احمدجو (بازیگر) ازدواج کرده است. نکته جالب در ازدواج این زوج هنری این است که هر دو نفر متولد فروردین ماه هستند.

عاشقانه های الهام طهموری و همسرش + عکس

 الهام طهموری در سریال شرم

طهموری درباره نقش خود گفت:« من در این سریال نقش «لعیا» را بازی می‌کنم که نقش پر فراز و نشیبی است.»

او ادامه داد:«نقشی که به‌عهده داشتم اتفاقات مختلفی، از عشق گرفته تا بیماری و حتی موقعیت‌های دیگر را تجربه می‌کند. یکی از مسائلی که این نقش را برای من جالب کرد نیز همین اتفاقات بود.»

طهموری درباره دومین همکاری خود با کارگردان سریال «شرم» خاطرنشان کرد: «احمد کاوری کارگردان بسیار خوبی است و از آنجایی که خودش هم بازیگر است به عنوان یک بازیگر به راحتی می‌توانید خود را به او بسپارید‌ و مطمئن باشید که خطایی نخواهید کرد زیرا میزانسن و دکوپاژی که به بازیگرانش می‌دهد به حس آنها بسیار کمک می‎کند.»

این بازیگر با اشاره به راه طولانی که برای بازیگری طی کرده است گفت: «فکر می‌کنم یکی از دلایلی که باعث شد من بعد از سال‌ها کار کردن با نقش وارش دیده شوم، این است که متولد اصفهان هستم و در این شهر کار بازیگری را شروع کردم. با این‌که بیشتر عوامل سریال پیک راستان از تهران بودند، اما این مجموعه در اصفهان تصویربرداری شد. در واقع چند سالی را در اصفهان گذراندم و بعد به تهران آمدم. وقتی به تهران آمدم تا جا بیفتم و نقش‌های خوب به من پیشنهاد شود، زمان برد.»

الهام طهموری در سریال شرم + عکس