حمید گودرزی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام حمید گودرزی است. حمید گودرزی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از حمید گودرزی را ملاحظه می‌کنید.

حمید گودرزی

 زندگینامه

حمید گودرزی در دومین روز از آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.

یک خواهر دارد که گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد. پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار است. هم پدر و هم مادرش با بازیگر شدن او مخالف بودند.

حمید گودرزی و مادر جوانش + عکس

ازدواج

او در 21 شهریور 1383 با ماندانا دانشور ازدواج کرد. با همسرش رو راست است. همسر حمید خانه دار است و با فعالیت هنری حمید مخالف است. 

نحوه آشنایی حمید گودرزی و همسرش ماندانا

حمید گودرزی : سال 82 در ساختمانی در میدان آرژانتین همسایه بودیم.آشنایی ما از آنجا شروع شد.من آن زمان دانشجوی رشته کارگردانی بودم.

ماندانا دانشور : و من ماندانا 16 ساله،محصل بودم.

حمید گودرزی : این آشنایی ادامه پیدا کرد و با پیشنهاد ازدواج من،مخالفت های اولیه خانواده همسرم شروع شد چون آنها در آمریکا ساکن بودند.

ماجرای ازدواج پرحاشیه حمید گودرزی+عکس

علت طلاق

ماجرای طلاق هنرمند معروف حمید گودرزی که توسط خود ایشان رسانه ای شد. صبح روز 21 تیرماه 1395 نامه ای با عنوان همسر حمید گودرزی در رسانه های رسمی و غیررسمی ایران منتشر شد. که در متن آن ، ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی جملات عجیبی درباره جدایی اش از حمید گودرزی و اینکه بعد از بازگشت به ایران دادخواست طلاق را به دادگاه ارائه خواهد کرد به کار برده بود.

حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش ، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش اعلام شده است.

عکس همسر دوم حمید گودرزی