پویا امینی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام پویا امینی است.پویا امینی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از پویا امینی را ملاحظه می‌کنید.

پویا امینی

بیوگرافی پویا امینی

پویا امینی 15 اردیبهشت ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او که دارای دپیلم ریاضی فیزیک است . در دانشگاه در رشته ی کارگردانی نمایش پذیرفته و فارغ التحصیل شد . پویا امینی کارش را در زمان دانشجویی از سال 1376 با بازی در سریال در قلب من به کارگردانی حمید لبخنده و در نقش سینا آغاز کرد.علت اصلی شهرت پویا امینی بازی در مجموعه های تلوزیونی پر بیننده مثل «خط قرمز» است.25 ساله بود که با بیتا بجانلی ازدواج کرد و این زوج صاحب یک فرزند پسر بنام ایلیا هستند.

پویا امینی و پسر نوزادش + عکس

نحوه ی آشنایی و ازدواج با بیتا بجانلی

بیتا بجانلی :ما در دانشگاه با هم آشنا شدیم رشته من گرافیک بود و پویا کارگردانی تئاتر می خواند آشنایی اولیه مان در همان محیط دانشگاه شکل گرفت و پس از فارغ التحصیلی دو سال نامزد بودیم و بعد هم ازدواج کردیم
وقتی با پویا آشنا شدم هنوز وارد دنیای بازیگری نشده بود و درست یک هفته بعد از آشنایی مان ایشان برای بازی در سریال «در قلب من» تست دادند آن زمان 20 سال داشتیم و من می توانم ادعا کنم بخاطر شهرت پویا با او ازدواج نکرده ام.

قصه عشق پویا امینی و‌همسرش + عکس

پویا امینی به شدت فوتبالی و طرفدار دو آتیشه تیم استقلال تهران است و اکثر بازی ها را از استادیوم پیگیری می کند، خودش هم عضو تیم فوتبال ستارگان هنر می باشد

تیپ فوتبالی پویا امینی و همسر و پسرش+عکس