افسانه چهره آزاد یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام افسانه چهره آزاد است. افسانه چهره آزاد هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از افسانه چهره آزاد را ملاحظه می‌کنید.

افسانه چهره آزاد

 بیوگرافی افسانه چهره آزاد

افسانه چهره آزاد متولد سال ۱۳۴۱ در تهران است. او دوره بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده است و بازیگری را از سال ۱۳۶۶ با مجموعه تلویزیونی «سال‌های بدون خانه» شروع کرد.

در دهه هفتاد، بازی در سینما را در نقش‌های مکمل آغاز کرد. اما بازی‌اش در مجموعه تلویزیونی «جمعه تعطیل نیست» به همراهی علیرضا خمسه نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اوست.

چهره آزاد بواسطه هنر خانوادگی و همچنین به تشویق مادربزرگش مرحوم رقیه چهره آزاد و حسین کسبیان به بازیگری علاقه مند شد و پس از طی کردن دوره بازیگری در کلاسهای حمید سمندریان وارد عرصه هنر گردید.

چهره بامزه افسانه چهره آزاد در کودکی+عکس

افسانه چهره آزاد در سن 15 سالگی عاشق شاهرخ فروتنیان شد و بعد از 5 سال مخالفت پدرش با شاهرخ فروتنیان ازدواج کرد، ولی به دلیل اینکه علاقه ای به فرزند نداشتند و صاحب فرزند نشدند. شاهرخ فروتنیان متولد ۱۳۳۵ بازیگر و طراح صحنه و لباس است.

تبریک افسانه چهره آزاد به همسرش از جنس عشق + عکس

خانواده هنرمند افسانه چهره آزاد

پدر افسانه چهره آزاد شاگرد استاد صبا بودند و مادرش نیز هم صدای بسیار زیبایی دارند برادر افسانه چهره آزاد سیامک نعمت‌ ناصر از نوازندگان سرشناس پیانو، تار و سه تار هستند.

مادربزرگ افسانه چهره آزاد زنده یاد رقیه چهره آزاد از زنان پیشگام بازیگری درسینمای ایران است. رقیه چهره آزاد (۱۲۸۶ خورشیدی در تهران – ۱۳۷۳ خورشیدی) یکی از هنرپیشگان قبل از انقلاب سینمای ایران بود.

افسانه چهره آزاد داغدار شد