علی شادمان یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام علی شادمان است. علی شادمان هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از علی شادمان را ملاحظه می‌کنید.

علی شادمان

 بیوگرافی علی شادمان

محمدعلی شادمان (زاده:1375 در ایلام ) بازیگر ایرانی است. علی کار بازیگری را در نوجوانی از سال 1385 با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال به این سال ها ، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعیو سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته است.

تبریک‌تولد ایلامی علی شادمان به نوید محمدزاده + عکس

خانواده

پدرش مسعود شادمان ، دکترای تاریخ و استاد دانشگاه بوده و مادرش بتول رشنوادی معلم علوم است و یک تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام آرینا دارد

شادی علی شادمان در کنار مادر و خواهرش + عکس

من از کلاس چهارم وارد بازیگری شدم و از آن زمان تا به امروز مشغول بازیگری بوده ام هرچند سعی کرده ام در این 10سالی که مشغول کار هستم، در کارهایی بازی کنم که دوست داشته باشم و به همین دلیل است که در این مدت تنها در 9کار تصویری و یک کار تئاتر حضور داشته ام و اینطور نبوده که مدام در فیلم های مختلف مشغول کار باشم. سخت ترین کارم در این مدت سریال «سرزمین کهن» بود که 2سال درگیر آن پروژه بودم و در تمام این 2سال هرروز آفیش بودم و باید می رفتم سرکار!

کودکی علی شادمان در خانه ای قدیمی + عکس