کامران تفتی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام کامران تفتی است. کامران تفتی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از کامران تفتی را ملاحظه می‌کنید.

کامران تفتی

ازدواج کامران تفتی

در شهریور 96 زمانی که کامران تفتی میهمان برنامه رضا رشید پور در حالا خورشید شد ؛ مجری برنامه حالا خورشید بدون مقدمه سراغ یک سوال اساسی از کامران تفتی رفت و گفت :یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که میگوید "کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی " که بازیگر سریال میکائیل سریع به این صحبت واکنش نشان داد و با نشان دادن حلقه ای که در دستش بود گفت :دوا نمودم و من در شرف ازدواجم و میدانستم قطعا این را میپرسی. حتی سر برنامه وقتشه هم همیشه این بحث بود که چرا یک پسر مجرد باید درباره ازدواج صحبت کند وقتی هنوز آن را تجربه نکرده است و خداروشکر من در شرف این ازدواج هستم و بعد از محرم و صفر قطعی میکنم این اتفاق را ، صحبت هایش صورت گرفته است و بعداز ماه صفر به صورت رسمی ثبت میشود.

عشق کامران تفتی کیست؟ + عکس

خوانندگی کامران تفتی

پس از اجرای موفق دکلمه های آلبوم «مکث»در همکاری با کیارش حسنزاده این بار به شکلی کاملا مستقل فعالیت رسمی خود را در دنیای موسیقی آغاز می کند.

کامران تفتی هم خواننده شد!

مجری گری کامران تفتی

کامران تفتی با برنامه وقتشه در شبکه نسیم وارد عرصه مجریگری نیز شد ؛ البته با توجه به اینکه او در مجریگری تجربه ی خاصی از پیش از اجرای این برنامه نداشت اما به ندرت توانست در این برنامه خوش بدرخشد و خود را در این فیلد مطرح کند

وقتی کامران تفتی مروج ازدواج آسان می شود!