شهره سلطانی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام شهره سلطانی است. شهره سلطانی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از شهره سلطانی را ملاحظه می‌کنید.

شهره سلطانی

شهره سلطانی با انتشار این عکس نوشت:

ﻣﻦ ﺧﻨﺪﻩ ﺯﻧﻢ ﺑﺮ ﺩﻝ ،

ﺩﻝ ﺧﻨﺪﻩ ﺯﻧﺪ ﺑﺮ ﻣﻦ

ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﺩ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ..

ﻣﻦ ﺧﻨﺪﻩ ﺯﻧﻢ ﺑﺮ ﻏﻢ ،

ﻏﻢ ﺧﻨﺪﻩ ﮐﻨﺪ ﺑﺮ ﻣﻦ

ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﺩ ﺑﯿﮕﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ

ﻣﻦ ﺧﻨﺪﻩ ﮐﻨﻢ ﺑﺮ ﻋﻘﻞ

ﺍﻭ ﺧﻨﺪﻩ ﮐﻨﺪ ﺑﺮ ﻣﻦ

ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﺩ ﻭﯾﺮﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ

ﻣﻦ ﺧﻨﺪﻩ ﮐﻨﻢ ﺑﺮ ﺗﻮ ،

ﺗﻮ ﺧﻨﺪﻩ ﮐﻨﯽ ﺑﺮ ﻣﻦ

ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﯾﻢ ﻫﺮ ﺩﻭ ﭼﻮ ﺩﻭ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ

ﻣﻦ ﺧﻨﺪﻩ ﮐﻨﻢ ﺑﺮ ﺍﻭ ،

ﺍﻭ ﺧﻨﺪﻩ ﮐﻨﺪ ﺑﺮ ﻣﻦ

ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﻡ ﺩﻝ ﺭﻓﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ

بیوگرافی شهره سلطانی

شهره سلطانی متولد 14 بهمن 1348 در بجنورد خراسان بازیگر و خواننده است

فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه آزاد می باشد که عاشق حیوانات و رژیم گیاهخواری می باشد و آشپزی اش هم مثل بازیگریش عالی است

عکسی زیرخاکی از شهره سلطانی

ازدواج شهره سلطانی

وی 4 سال است که ازدواج کرده است . همسر وی از سابقه کارگردانی تئاتر داشته است و وی از همین طریق با او ازدواج کرده است.وی گفته است همسرش دوست خوبی برای او می باشد و همیشه او را حمایت کرده است.

همسر و دختر شهره سلطانی + عکس

هنرموسیقیایی شهره سلطانی

شهره سلطانی می گوید:من فارغ التحصیل هنرستان موسیقی هستم و زمانی که در هنرستان درس می خواندم ساز سنتور را نزد خانم مینا افتاده و پیانو را توسط خانم سحرخیزان و بصیری و دیگر اساتید یاد گرفتم. از همان روزها کار تئاتر را شروع کردم و چون معروف شدم همه فکر کردند من باید در رشته تئاتر و سینما درس بخوانم و حتی سر کلاس تئاتر دانشگاه تهران هم می رفتم. اما در رشته موسیقی امتحان دادم و در دانشگاه هنر و معماری زیر نظر اساتیدی مثل استاد فخرالدینی، مشکاتیان، سریر و دیگر اساتید تحصیل موسیقی کردم. هم دوره ای های من هم حسین شریفی، عماد نکویی، علی تفرشی، آقای دیبازر، فواد حجازی، ایمان جعفری و خیلی های دیگر بودند. آن زمان ها کنسرت هم برگزار می کردم و حتی برای کارهای کلاسی به ما تالار وحدت را می دادند و ما را به استیج عادت می دادند. من در دوران دانشگاه هم با مژگان شجریان یک کنسرت گذاشتیم که خیلی هم مخاطب داشت.

شهره سلطانی در حال نوازندگی سه تار + عکس