آرام جعفری یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام آرام جعفری است.آرام جعفری هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از آرام جعفری را ملاحظه می‌کنید.

آرام جعفری

خانواده باسواد

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد که مهندس مکانیک است و یک برادر کوچکتر به نام آرمان دارد ، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. پدرش مدیر کل اداره اقتصاد بود و در سال 1376 فوت کرد و مادرش فوق دیپلم ریاضی بازنشسته وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

آرام جعفری در دوران دبستان + عکس

وضعیت ازدواج و همسر آرام جعفری

آرام جعفری در سال 1394 با همسرش ازدواج کرد و متاهل است.

به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم اولین معیارم برای زندگی ، متعهد بودن است به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند.

خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.

آرام جعفری و همسرش در خارج از کشور + عکس

حواشی بارداری

متاسفانه چند وقتی هستن ، یک سری از پیجهای فیک که دنبال لایک هستن و حواشی درست میکنن ، از عکسهای من سوءاستفاده میکنن و شایعه کردن بنده باردارم هستم.آخه بارداری هنرمندا هم یه چیز طبیعی هست ، مثل بقیه مردم ، من بی حاشیه هستم.

عکس ویژه آرام جعفری و همسر جان